Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Lingvistička analiza Grimmovih bajki iz pedagogijske perspektive (CROSBI ID 405083)

Ocjenski rad | diplomski rad

Krajačić, Katarina Lingvistička analiza Grimmovih bajki iz pedagogijske perspektive / Ščukanec, Aleksandra i Bartulović, Marija (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2016

Podaci o odgovornosti

Krajačić, Katarina

Ščukanec, Aleksandra i Bartulović, Marija

hrvatski

Lingvistička analiza Grimmovih bajki iz pedagogijske perspektive

Ovaj interdisciplinarni diplomski rad s područja germanistike i pedagogije prikazivat će fenomen Grimmovih bajki u okviru lingvističke analize bajki iz pedagogijske perspektive. U radu će biti analizirane četiri Grimmove bajke: Matovilka, Pepeljuga, Snjeguljica i Trnoružica. Analiza će se vršiti na izdanjima bajki iz 1994. i 1995. godine te 2000.-2004. godine na hrvatskom i njemačkom jeziku kako bi se utvrdile promjene u jezicima te prikazali fenomeni iz pedagogijske perspektive. Iz pedagogijske perspektive promatrat će se karakterizacija likova, ponajviše roditeljskih likova poput očeva i majki/maćeha u odnosu na glavnog junaka/glavnu junakinju kako bi se utvrdilo kojem roditeljskom odgojnom stilu ti likovi pripadaju. Iz karakterizacije likova pokušat će se odrediti četiri osnovna roditeljska odgojna stila: autoritarni, autoritativni, permisivni i indiferentni. Kao dopuna pedagogijskoj perspektivi ovog rada poslužit će interpretacije i psihoanalitičke teorije bajki Marie-Louise von Franz, Brune Bettelheima te naročito Marca Girarda koji se je posebno posvetio fenomenu roditeljske nesposobnosti prikazane u bajkama braće Grimm. U teorijskom dijelu rada definirat će se bajka kao književna vrsta, prikazat će se teorije postanka i vrste bajki s naglaskom na klasičnu bajku i njene karakteristike.

Grimmove bajke ; lingvistička analiza ; pedagogijska perspektiva ; psihoanaliza

nije evidentirano

engleski

Linguistic Analysis of Grimm's Fairy Tales from a Pedagogical Point of View

nije evidentirano

Grimm's fairy tales ; linguistic analysis ; pedagogical perspective ; psychoanalysis

nije evidentirano

Podaci o izdanju

98

11.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija