Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave (CROSBI ID 404996)

Ocjenski rad | diplomski rad

Teodorović, Josipa Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave / Đurđević Babić, Ivana (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2016

Podaci o odgovornosti

Teodorović, Josipa

Đurđević Babić, Ivana

hrvatski

Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave

S obzirom na sve veći tehnološki napredak, pred obrazovni sustav i same učitelje stavljaju se novi zahtjevi u vidu potrebe za novim kompetencijama od kojih je jedna od važnijih informatička pismenost. Prethodna istraživanja informatičke pismenosti učitelja utvrdila su relativno nezadovoljavajuće rezultate. Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi sadašnju razinu informatičke pismenosti učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je informatička pismenost ispitanika ispodprosječna te da godine radnoga staža, županija i područje u kojem je smještena škola u kojoj ispitanici rade, nemaju značajan utjecaj na razinu njihove informatičke pismenosti, dok postoji značajna razlika na razini značajnosti 0, 05 u njihovoj samoprocjeni i stvarnoj razini informatičke pismenosti.

informatička pismenost ; informacijska pismenost ; učitelji ; obrazovni sustav

nije evidentirano

engleski

Primary school teachers’ self-assessment and assessment of computer literacy

nije evidentirano

computer literacy ; information literacy ; teachers ; educational system

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

14.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija