Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave (CROSBI ID 404996)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Teodorović, Josipa
Đurđević Babić, Ivana
hrvatski
Samoprocjena i procjena informatičke pismenosti učitelja razredne nastave
S obzirom na sve veći tehnološki napredak, pred obrazovni sustav i same učitelje stavljaju se novi zahtjevi u vidu potrebe za novim kompetencijama od kojih je jedna od važnijih informatička pismenost. Prethodna istraživanja informatičke pismenosti učitelja utvrdila su relativno nezadovoljavajuće rezultate. Cilj je ovoga istraživanja bio utvrditi sadašnju razinu informatičke pismenosti učitelja razredne nastave. Rezultati su pokazali da je informatička pismenost ispitanika ispodprosječna te da godine radnoga staža, županija i područje u kojem je smještena škola u kojoj ispitanici rade, nemaju značajan utjecaj na razinu njihove informatičke pismenosti, dok postoji značajna razlika na razini značajnosti 0, 05 u njihovoj samoprocjeni i stvarnoj razini informatičke pismenosti.
informatička pismenost ; informacijska pismenost ; učitelji ; obrazovni sustav
nije evidentirano
engleski
Primary school teachers’ self-assessment and assessment of computer literacy
nije evidentirano
computer literacy ; information literacy ; teachers ; educational system
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
14.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek