Integrirano rješenje nadzora klijentske informatičke opreme i podrške korisnicima u edukacijskoj ustanovi (CROSBI ID 404981)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Matešić, Hrvoje
Žigman, Dubravko
hrvatski
Integrirano rješenje nadzora klijentske informatičke opreme i podrške korisnicima u edukacijskoj ustanovi
Sadržaj rada je nadzor klijentske informatičke opreme kao i podrška korisnicima u velikim organizacijama kao što je edukacijska ustanova. Problem nadzora informatičke opreme može poprimiti velike razmjere po pitanju stabilnosti rada i sigurnosti podataka edukacijske ustanove. Davanje pravovremene i pravovaljane podrške korisnicima je nužno za neometani rad edukacijske ustanove, što je u ovom radu prikazano. Rad je podijeljen u tri cjeline, od kojih prva cjelina predstavlja nadzor informatičke opreme s ciljem upoznavanja tehnologije koja se brine o nadzoru. Druga cjelina se odnosi na podršku korisnicima, prikazan je način kako je riješen sustav pomoći, kako uspješno upravljati zahtjevima za davanje podrške korisnicima te kako educirati korisnike da si mogu i samostalno pomoći. Treća cjelina prikazuje na praktičnom primjeru kako to sve radi u stvarnom okruženju.
nadzor; inventar; izvještaj; sustav pomoći; oprema; ticket
nije evidentirano
engleski
Integrated solution to inventory and monitor client's IT equipment and provide help desk in educational organisation
nije evidentirano
monitor; inventory; report; helpdesk; equipment; ticket
nije evidentirano
Podaci o izdanju
68
08.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehničko veleučilište u Zagrebu
Zagreb