Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kratke književne forme i govorno izražavanje učenika na satu hrvatskoga jezika (CROSBI ID 404883)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tadić, Josipa Kratke književne forme i govorno izražavanje učenika na satu hrvatskoga jezika / Vodopija, Irena (mentor); Krumes Šimunović, Irena (neposredni voditelj). Osijek, Slavonski Brod, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Tadić, Josipa

Vodopija, Irena

Krumes Šimunović, Irena

hrvatski

Kratke književne forme i govorno izražavanje učenika na satu hrvatskoga jezika

U nastavi hrvatskoga jezika važnu ulogu ima jezično izražavanje. Rano učenje hrvatskoga jezika trebalo bi prije svega biti usmjereno na razvoj uspješne komunikacije učenika, razvoj djelatnosti slušanja, razumijevanja, i govorenja, bogaćenje učenikova rječnika, poticanje kreativnosti i mašte u izražavanju, razvoj logičkog zaključivanja i slično. Učenicima mlađe školske dobi kratke književne forme kao što su vic, zagonetka, poslovica, brojalica i brzalica, ukoliko su na pravi način unesene u nastavu hrvatskoga jezika, mogu biti dobra podloga za poticanje i razvoj govornoga izražavanja. Istraživanje je obuhvatilo anketiranje 50 učitelja razredne nastave i jedan razred osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da kratke književne forme pozitivno utječu na učenike. Osim što su kratke i zanimljive ove forme stvaraju vedrije raspoloženje i mogu učenike potaknuti na kreativnost i sigurnije govorno izražavanje kao i razvoj mišljenje i logičkog zaključivanja.

govorno izražavanje; kreativno stvaralaštvo; kratke književne forme; rano učenje hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Short literary forms and speaking activites in Croatian language classes

nije evidentirano

speaking utterance; laguage creativity; short literary forms; early croatian langugage acquisition

nije evidentirano

Podaci o izdanju

64

03.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Slavonski Brod

Povezanost rada

Filologija