Kratke književne forme i govorno izražavanje učenika na satu hrvatskoga jezika (CROSBI ID 404883)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tadić, Josipa
Vodopija, Irena
Krumes Šimunović, Irena
hrvatski
Kratke književne forme i govorno izražavanje učenika na satu hrvatskoga jezika
U nastavi hrvatskoga jezika važnu ulogu ima jezično izražavanje. Rano učenje hrvatskoga jezika trebalo bi prije svega biti usmjereno na razvoj uspješne komunikacije učenika, razvoj djelatnosti slušanja, razumijevanja, i govorenja, bogaćenje učenikova rječnika, poticanje kreativnosti i mašte u izražavanju, razvoj logičkog zaključivanja i slično. Učenicima mlađe školske dobi kratke književne forme kao što su vic, zagonetka, poslovica, brojalica i brzalica, ukoliko su na pravi način unesene u nastavu hrvatskoga jezika, mogu biti dobra podloga za poticanje i razvoj govornoga izražavanja. Istraživanje je obuhvatilo anketiranje 50 učitelja razredne nastave i jedan razred osnovne škole. Istraživanje je pokazalo da kratke književne forme pozitivno utječu na učenike. Osim što su kratke i zanimljive ove forme stvaraju vedrije raspoloženje i mogu učenike potaknuti na kreativnost i sigurnije govorno izražavanje kao i razvoj mišljenje i logičkog zaključivanja.
govorno izražavanje; kreativno stvaralaštvo; kratke književne forme; rano učenje hrvatskoga jezika
nije evidentirano
engleski
Short literary forms and speaking activites in Croatian language classes
nije evidentirano
speaking utterance; laguage creativity; short literary forms; early croatian langugage acquisition
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
03.07.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek, Slavonski Brod