Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 404875)

Ocjenski rad | diplomski rad

Devčić, Nikolina Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika / Vodopija, Irena (mentor); Krumes Šimunović, Irena (neposredni voditelj). Osijek, Slavonski Brod, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2015

Podaci o odgovornosti

Devčić, Nikolina

Vodopija, Irena

Krumes Šimunović, Irena

hrvatski

Čitanje s razumijevanjem u nastavi hrvatskoga jezika

Diplomskim radom Čitanje s razumijevanjem u nastavi Hrvatskoga jezika nastojalo se utvrditi mogu li strategije čitanja unaprijediti razumijevanje teksta i tako olakšati i ubrzati učenje kao i može li takav pristup čitanju povećati zanimanje učenika za čitanje.Polazište za istraživanje bilo je pregled aktualnih čitanki triju različitih autora, a cilj je bio utvrditi razinu na kojoj se potiče čitanje s razumijevanjem u aktualnim čitankama od 1. do 4. razreda osnovne škole. Proveden je i upitnik na 59 učitelja razredne nastave, a nastojalo se utvrditi zastupljenost čitanja s razumijevanjem u razrednoj nastavi. Primarno istraživanje bilo je akcijsko istraživanje koje je provedeno na 23 učenika jednoga razreda. Započeto je anketom i ispitom znanja. Provedene su aktivnosti tijekom kojih su učenici podučeni trima strategijama čitanja - nadgledanje, odgovaranje i postavljanje pitanja i sažimanje. U teorijskom dijelu rada objašnjeno je što je to čitanje, čitanje s razumijevanjem, strategije čitanja i čitanje u mlađoj školskoj dobi. Ovim se radom nastojala istaknuti važnost čitanja s razumijevanjem u svim aspektima ljudskoga života, a potrebno ga je poticati od samoga početka školovanja.

čitanje s razumijevanjem; strategije čitanja; nastava Hrvatskoga jezika

nije evidentirano

engleski

Reading comprehension in the Croatian language teaching

nije evidentirano

reading comprehension; reading strategies; Croatian language teaching

nije evidentirano

Podaci o izdanju

102

03.07.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek, Slavonski Brod

Povezanost rada

Filologija