Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Specifičnosti i potrošačke preferencije kanala distribucije rukotvorina (CROSBI ID 404849)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čengić, Azra Specifičnosti i potrošačke preferencije kanala distribucije rukotvorina / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Čengić, Azra

Petljak, Kristina

hrvatski

Specifičnosti i potrošačke preferencije kanala distribucije rukotvorina

Predmet ovog rada je istraživanje specifičnosti tržišta rukotvorina te preferencije proizvođača i potrošača prilikom izbora kanala distribucije i kupovine rukotvorina u Republici Hrvatskoj. Samo tržište rukotvorina nedovoljno je istraženo u domaćoj znanstvenoj i stručnoj literaturi. Tržište rukotvorina sve je, samo ne tipično. Rukotvorine postoje više tisuća godina te su imale razne uloge. U novije doba, rukotvorine dobivaju na važnosti zahvaljujući raznim kulturnim pokretima koji promatraju ručnu izradu i rukotvorine na drugačiji način. Primarno istraživanje provedeno je među proizvođačima rukotvorina i potrošačima. Rezultati istraživanja provedenog među proizvođačima upućuju da nerazvijenost i nedostatak kvalitetnog pravnog okvira potiču proizvođače rukotvorina na korištenje suvremenih kanala distribucije kao što je internet. Također, proizvođači ne distribuiraju rukotvorine u prodavaonicama trgovinskih poduzeća jer im je pristup otežan, što je u skladu s rezultatima istraživanja provedenog među potrošačima koji ne nalaze niti kupuju rukotvorine na takvim mjestima. Kanali distribucije putem kojih proizvođači distribuiraju rukotvorine su prvenstveno sajmovi i društvene mreže. Potrošači rukotvorina, iako su se u najvećoj mjeri složili s tvrdnjom da ponudu rukotvorina najčešće prate putem društvenih mreža, ipak najviše vole kada rukotvorinu prije kupnje mogu opipati i isprobati uživo. Unatoč tome, najveći dio ispitanih potrošača odabire upravo društvene mreže kao najučestaliji način kupovine rukotvorina, a zatim sajmove rukotvorina na kojima ispunjavaju potrebu za fizičkim kontaktom.

rukotvorine; ručno izrađeni proizvodi; kanali distribucije; potrošačke preferencije; tržište rukotvorina; proizvođači rukotvorina

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina

engleski

Specifics and consumer preferences in distribution channels of handmade products

nije evidentirano

handicrafts; handmades; hand made products; distribution channels; buyer's preferences; handicraft market; craft market; crafters; producers; craftsmen; manufacturers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

92

12.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija