Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača (CROSBI ID 404832)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tumpak, Ivana Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača / Dunković, Dario (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Tumpak, Ivana

Dunković, Dario

hrvatski

Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača

Društvene promjene te ubrzan razvoj novih tehnologija potaknula je potrebu za stvaranjem integrirane marketinške komunikacije maloprodavača. Samo oslanjanje na jednom obliku komunikacije često ne dovodi do ţeljenih rezultata. Korištenjem integrirane marketinške komunikacije maloprodavači mogu preciznije utjecati na ţelje i potrebe kupaca. Profitabilnost maloprodavača povezana je s komunikacijom, odnosno potrebno je utvrditi koji su oblici komunikacije prihvatljivi s aspekta troškova, a da su istovremeno djelotvorniji od drugih. Empirijski se istraţuju sklonosti kupaca o tome kako pojedini oblik utječe na njihovo privlačenje i stvaranje lojalnosti. Cilj je pronaći najpovoljniji oblik integrirane marketinške komunikacije izmeĎu više mogućih oblika te utvrditi kako kupci reagiraju na određene oblike, što utječe na stvaranje dugoročnog odnosa s kupcima te na izgradnju marke maloprodavača.

komunikacija maloprodavača ; integrirana marketinška komunikacija ; oblici komunikacije ; maloprodaja

Diplomski studij Trgovine.

engleski

Finding the optimal form of retailer integrated marketing communication

nije evidentirano

retailers communication ; integrated marketing communication ; forms of communication ; retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

07.07.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija