Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača (CROSBI ID 404832)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tumpak, Ivana
Dunković, Dario
hrvatski
Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača
Društvene promjene te ubrzan razvoj novih tehnologija potaknula je potrebu za stvaranjem integrirane marketinške komunikacije maloprodavača. Samo oslanjanje na jednom obliku komunikacije često ne dovodi do ţeljenih rezultata. Korištenjem integrirane marketinške komunikacije maloprodavači mogu preciznije utjecati na ţelje i potrebe kupaca. Profitabilnost maloprodavača povezana je s komunikacijom, odnosno potrebno je utvrditi koji su oblici komunikacije prihvatljivi s aspekta troškova, a da su istovremeno djelotvorniji od drugih. Empirijski se istraţuju sklonosti kupaca o tome kako pojedini oblik utječe na njihovo privlačenje i stvaranje lojalnosti. Cilj je pronaći najpovoljniji oblik integrirane marketinške komunikacije izmeĎu više mogućih oblika te utvrditi kako kupci reagiraju na određene oblike, što utječe na stvaranje dugoročnog odnosa s kupcima te na izgradnju marke maloprodavača.
komunikacija maloprodavača ; integrirana marketinška komunikacija ; oblici komunikacije ; maloprodaja
Diplomski studij Trgovine.
engleski
Finding the optimal form of retailer integrated marketing communication
nije evidentirano
retailers communication ; integrated marketing communication ; forms of communication ; retail
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
07.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb