Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Približavenje tradicijske glazbe djeci predškolske dobi (CROSBI ID 637654)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sučić, Goran ; Gergorić, Anita Približavenje tradicijske glazbe djeci predškolske dobi // Dijete, igra, stvaralaštvo / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir. (ur.). Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 157-166

Podaci o odgovornosti

Sučić, Goran ; Gergorić, Anita

hrvatski

Približavenje tradicijske glazbe djeci predškolske dobi

Prihvaćanje i doživljavanje estetskih osobina gotovo je uvijek emocionalno obojeno. Glazbena nastava se u ranom školskom obrazovanju ostvaruje putem pjevanja, sviranja, slušanja glazbe, glazbenog stvaralaštva kao i pokreta na glazbeni poticaj, i ne postoji nikakav razlog da djeci ne približimo taj neophodno potreban doživljaj umjetničkog dijela i u ranijoj predškolskoj dobi. Bezrazložno, zapostavljeni glazbeni sadržaji i aktivnosati u odgojno obrazovnom sustavu su upravo narodno stvaralaštvo i tradicijska glazba. Dakle, rad inicira potrebu intenzivnijeg približavanja tradicijeske glazbe djeci predškolke dobi pomoću integriranog razvojnog kurikuluma u umjetničkim područjima. Empirujski dio rada ukuzuje na negativan utjecaj masovnih mdija u kojima moderna glazba postaje sve populrnija te sve više potiskuje vrijenosti tradicijske glazbe. Tradicijska je glazba jako važna za estetski odgoj djeteta, stoga je potrebno da se u vrtićkoj dobi upoznaju s tom vrstom glazbe. U tome najveću ulogu imaju roditelji i odgojitelji, koji su anketirani u cilju razvoja suradničkog odnosa kojim bi se dijete zaštitilo neselektivnog pristupa ponudivši im vrijednosti koji proizilaze iz tradicijke glazbe. Ovim istraživanjem pokušat će se izmeđuostalog odgovoriti na pitanja kolika je razina osvještenosti kod roditelja i odgajatelja i kakvo je njihovo mišljenje o važnosti tradicijske glazbe za taj dječji uzrast. Ključne riječi ; glazba, tradicija, dijete, odgoj, doživljaj kultura

glazba; tradicija; dijete; odgoj; doživljaj; kultura

Rad izložen na međunarodnom znanstvenom skupu s međunarodnom recenzijom. Rad objavljen u cijelosti

engleski

Convergence with traditional music preschool children

nije evidentirano

music; traditions; children; education; experience; culture

nije evidentirano

Podaci o prilogu

157-166.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete, igra, stvaralaštvo

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir.

Split : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

nije evidentirano