Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 826594

Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa


Šiljeg, Klara; Leko, Goran; Sindik, Joško
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa // KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA / Findak, V. (ur.).
Zagreb: HRVATSKI KINEZIOLOŠKI SAVEZ, 2016. str. 710-716 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 826594 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa
(Teaching of non-swimmers in Varazdin: experience of program implementation)

Autori
Šiljeg, Klara ; Leko, Goran ; Sindik, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA / Findak, V. - Zagreb : HRVATSKI KINEZIOLOŠKI SAVEZ, 2016, 710-716

ISBN
978-953-7965-07-5

Skup
25. LJETNA ŠKOLA KINEZIOLOGA REPUBLIKE HRVATSKE

Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 28. lipnja do 2. srpnja 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
djeca; individualni pristup; plivanje
(children; individual approach; swimming)

Sažetak
Svrha je ovog rada ukazati na važnost analize različitih segmenata neophodnih za što uspješniju provedbu programa poduke neplivača (PPN)„Varaždin pliva“. Iznesena su iskustva nositeljice PPN-a koja je u suradnji s plivačkim klubom, gradom Varaždinom i Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS) inicirala, koncipirala i sudjelovala u provedbi PPN.Poduka neplivača prioritet je u cjelokupnom antropološkom razvoju djeteta. Svjesnost roditelja koja se temelji na razumijevanju kriterija znanja plivanja bitna je zbog sprječavanja eventualnog utapanja s jedne strane te otvorenog i poticajnog odgoja u svrhu plivačkog oplemenjivanja djece s druge strane. To će posljedično utjecati na bolje razumijevanje znanja plivanja i kod samih učenika što može biti motivacija za učenjem plivanja. Za većinu djece bilo je dovoljno 8, odnosno 15 sati obuke. Za djecu koja u navedeno vrijeme (15 sati) ne nauče plivati preporuča se individualni pristup.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Institut za antropologiju

Profili:

Avatar Url Klara Šiljeg (autor)

Avatar Url Goran Leko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šiljeg, Klara; Leko, Goran; Sindik, Joško
Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa // KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA / Findak, V. (ur.).
Zagreb: HRVATSKI KINEZIOLOŠKI SAVEZ, 2016. str. 710-716 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šiljeg, K., Leko, G. & Sindik, J. (2016) Poduka neplivača u Varaždinu: iskustva provedbe programa. U: Findak, V. (ur.)KINEZIOLOGIJA I PODRUČJA EDUKACIJE, SPORTA, SPORTSKE REKREACIJE I KINEZITERAPIJE U RAZVITKU HRVATSKOG DRUŠTVA.
@article{article, editor = {Findak, V.}, year = {2016}, pages = {710-716}, keywords = {children, individual approach, swimming}, isbn = {978-953-7965-07-5}, title = {Teaching of non-swimmers in Varazdin: experience of program implementation}, keyword = {children, individual approach, swimming}, publisher = {HRVATSKI KINEZIOLO\v{S}KI SAVEZ}, publisherplace = {Pore\v{c}, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font