Mediji u stranom vlasništvu – upravljanje informacijama (CROSBI ID 404790)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Ille, Morana
Tuđman, Miroslav
hrvatski
Mediji u stranom vlasništvu – upravljanje informacijama
U globaliziranim uvjetima, u kojima mediji kreiraju vijesti, tržišna prednost, percepcija recipijenata (publike) i pozitivno konotirana prepoznatljivost i vjerodostojnost se ne ostvaruje na činjeničnom kriteriju, već na implementima medijatizacije, često puta praćene manipulacijom prezentiranih sadržaja, pri čemu nije ključan stupanj točnosti, pouzdanosti i korisnosti informacija, kao i sama razina prezentacije informacija, nego je ključ recipijenta uvjeriti u potrebu konzumacije takvih medijskih sadržaja
Informacija; upravljanje informacijama; mediji
nije evidentirano
engleski
Media own by foreign countries - management of information
nije evidentirano
Information; management of information; media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
71
08.07.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb