Položaj i budućnost zaštite potrošača u online kupovini (CROSBI ID 230217)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario
hrvatski
Položaj i budućnost zaštite potrošača u online kupovini
Od potrošača sve se više traži uključenost u on-line procese kako bi zadovoljio potrebe i ispunio svoje želje. On-line kanal otvara nove mogućnosti za inovacije u komunikaciji među ljudima i to značajno utječe na promjene životnih navika, a posebno na način kupovine. Velik je broj potrošača koji su oduševljeni i kupuju redovito on-line i osjećaju se sigurno, međutim, isto tako velika je proporcija i onih koji eksperimentiraju, testiraju mogućnosti, pouzdanost i sigurnost kanala. Ne treba zanemariti znatan broj potrošača koji ga ne koriste, ali taj se broj smanjuje. On-line pretraživanje i kupovanje ima prednosti i nedostataka o kojima ovisi privlačnost ovog kanala i njegova budućnost. Brojni nedostaci kupovine preko interneta nastojali su se uklanjati regulacijom zaštite potrošača koja nastavlja biti sve stroža prema maloprodavačima jer se to očito pokazalo da utječe pozitivno na povećanje broja on-line kupaca. U mnoštvu dokumenata koje je do sada objavila Europska komisija i koje izrađuje na temu položaja potrošača na tržištu, u kontekstu ovoga rada, izdvojit će se oni vezani za zaštitu položaja potrošača kod on-line kupovine i približit će se čitateljima neki aktualni prijedlozi Komisije za poboljšanje regulacije na tome planu.
online kupovina ; zaštita potrošača ; regulacija ; geo-blocking ; cijene
nije evidentirano
engleski
Future of consumer rights protection in on-line purchase
nije evidentirano
online purchase ; consumer protection ; regulation ; geo-blocking ; proces
nije evidentirano