Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà! (CROSBI ID 230199)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Lujić, Rea ; Vrhovac, Yvonne
hrvatski
Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà!
U izgrađivanju tolerantnijeg i humanijeg društva ključnu ulogu ima odgojno-obrazovni sustav, a u njemu posebno mjesto zauzima rano učenje stranih jezika. Budući da jezik čini neodvojiv dio socio-kulturnog konteksta neke zemlje, učenici prilikom učenja stranog jezika neizbježno dolaze u doticaj s drugom kulturom. Upoznavanjem s drugom i kritički gledajući na svoju kulturu, oni odmalena nesvjesno razvijaju interkulturalnu kompetenciju koja pridonosi uspješnosti komunikacije s Drugim.S obzirom na nedovoljnu zastupljenost francuskog jezika u hrvatskim medijima, a budući da je udžbenik uz učitelja glavni medijator kulture vrlo su bitne odabrane kulturne reference i način na koji su one predstavljene. Ovim radom smo željele istražiti jesu li i koliko autorice pri pisanju udžbenika Un, Deux, Trois...Nous Voilà! posvetile pažnju kulturnim elementima, na koji način su im pristupile te potaknuti na istraživanja ove dimenzije udžbenika drugih stranih jezika.
interkulturalnost ; elementi kulture ; udžbenik ; francuski jezik ; osnovna škola
nije evidentirano
engleski
Cultural Elements in French Language Textbooks Un, Deux, Trois Nous Voilà! for lower elementary school grades
nije evidentirano
intercultural ; cultural elements ; textbook ; French ; elementary school
nije evidentirano