Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà! (CROSBI ID 230199)

Prilog u časopisu | stručni rad

Lujić, Rea ; Vrhovac, Yvonne Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà! // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 41 (2012), 2; 61-80

Podaci o odgovornosti

Lujić, Rea ; Vrhovac, Yvonne

hrvatski

Elementi kulture u udžbenicima francuskog jezika za niže razrede osnovne škole Un, Deux, Trois...Nous Voilà!

U izgrađivanju tolerantnijeg i humanijeg društva ključnu ulogu ima odgojno-obrazovni sustav, a u njemu posebno mjesto zauzima rano učenje stranih jezika. Budući da jezik čini neodvojiv dio socio-kulturnog konteksta neke zemlje, učenici prilikom učenja stranog jezika neizbježno dolaze u doticaj s drugom kulturom. Upoznavanjem s drugom i kritički gledajući na svoju kulturu, oni odmalena nesvjesno razvijaju interkulturalnu kompetenciju koja pridonosi uspješnosti komunikacije s Drugim.S obzirom na nedovoljnu zastupljenost francuskog jezika u hrvatskim medijima, a budući da je udžbenik uz učitelja glavni medijator kulture vrlo su bitne odabrane kulturne reference i način na koji su one predstavljene. Ovim radom smo željele istražiti jesu li i koliko autorice pri pisanju udžbenika Un, Deux, Trois...Nous Voilà! posvetile pažnju kulturnim elementima, na koji način su im pristupile te potaknuti na istraživanja ove dimenzije udžbenika drugih stranih jezika.

interkulturalnost ; elementi kulture ; udžbenik ; francuski jezik ; osnovna škola

nije evidentirano

engleski

Cultural Elements in French Language Textbooks Un, Deux, Trois Nous Voilà! for lower elementary school grades

nije evidentirano

intercultural ; cultural elements ; textbook ; French ; elementary school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41 (2)

2012.

61-80

objavljeno

0351-0840

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija

Poveznice