Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promocija zdravlja razvojem socio-emocionalnih kompetencija u školskom okruženju (CROSBI ID 746622)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Takšić, Vladimir ; Smojver-Ažić, Sanja Promocija zdravlja razvojem socio-emocionalnih kompetencija u školskom okruženju. Rijeka: Katedra za socijalnu medicinu i epidemiologiju, Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2016. 52..

Podaci o odgovornosti

Takšić, Vladimir ; Smojver-Ažić, Sanja

hrvatski

Promocija zdravlja razvojem socio-emocionalnih kompetencija u školskom okruženju

Istraživanja u posljednjih 10-15 godina pokazuju kako programi socijalnog i emocionalnog učenja predstavljaju konkretan pristup za smanjenje problematičnih ponašanja kod djece i mladih, promovirajući istovremeno njihovu socijalnu prilagodbu i akademski uspjeh. Cilj je ovih programa učiniti djecu i mlade otpornijima na razne psihološke probleme na način da se potiču vještine prepoznavanja i upravljanja emocijama kod sebe i drugih, kontrole vlastitih reakcija, empatije i prosocijalnog ponašanja i slično. Stručnjaci u obrazovanju prepoznaju važnost promicanja zdravlja te socijalnih i emocionalnih kompetencija primjenom programa u školi. Uspješna primjena programa usmjerenih na razvoj socijalnih i emocionalnih vještina podrazumijeva osposobljenost stručnjaka i učitelja. U inicijalnoj edukaciji učitelja postoje sadržaji usmjereni na razumijevanja problematike rizičnih ponašanja, ali nedovoljno su usmjereni razvoju specifičnih vještina. U programima studija za zanimanja socijalni pedagog i edukacijski rehabilitator integrirani su sadržaji usmjereni na stjecanje znanja i vještina za neposredni rad u prevenciji, detekciji, tretmanu i post- tretmanskoj zaštiti djece i mladih. Učinkovita primjena preventivnih programa podrazumijeva da se osim inicijalne edukacije osiguraju i programi cjeloživotnog učenja kojima je cilj kontinuirano osposobljavanje učitelja i stručnih suradnika za planiranje, razvoj i provedbu programa promocije zdravlja u školskom okruženju. Program cjeloživotnog učenja „Socio- emocionalne kompetencije u promociji zdravlja u školskom okruženju“ omogućuje dodatno usavršavanje i nadogradnju postojećeg znanja za sustavno planiranje, vođenje i evaluaciju suvremenih preventivnih programa prevencije ovisnosti te šire, promocije zdravlja.

promocija zdravlja ; socijalne kompetencije ; emocionalne kompetencije ; školsko okruženje

nije evidentirano

engleski

Health promotion through Development of Socio- Emotional Competence in School Settings

nije evidentirano

Health Promotion ; Social Competence ; Emocional Competence ; School Settings

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Katedra za socijalnu medicinu i epidemiologiju, Medicinski fakultet Sveučilišta u Rijeci

52

2016.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija