Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

STRUKTURNA ANALIZA KONTEJNERSKOG TERMINALA U ZADRU (CROSBI ID 404702)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barić, Mate STRUKTURNA ANALIZA KONTEJNERSKOG TERMINALA U ZADRU / Kos, Serđo (mentor); Rijeka, Pomorski fakultet u Rijeci, . 2012

Podaci o odgovornosti

Barić, Mate

Kos, Serđo

hrvatski

STRUKTURNA ANALIZA KONTEJNERSKOG TERMINALA U ZADRU

1.1. Problem, predmet i objekt istraživanja Razvoj globalne trgovine i prijevoza kontejnerskog tereta svake godine je u porastu. Zbog toga se gradi sve veći broj kontejnerskih terminala. Sve veća robna razmjena na svjetskoj razini potiče gradnju većih brodova, a taj trend prate luke i terminali. Posljedice toga su gradnja novih terminala, te proširenja postojećih terminala. Velik broj luka posjeduje kontejnerske terminale koji se proširuju, a sve veći broj luka gradi nove kontejnerske terminale. Proučavanjem luke Gaženica u Zadru, proučiti ćemo utjecaj novog kontejnerskog terminala u luci Gaženica. 1.2. Hipoteze Spoznajama na gradnji nove putničke luke možemo predložiti i novi kontejnerski terminal. Poštujući geografska obilježja promatranog prostora, te dosadašnji utjecaj učinjen gradnjom nove putničke luke, možemo analizirati novi planirani kontejnerski terminal. 1.3. Svrha i cilj istraživanja Osnovni cilj istraživanja je utvrđivanje i analiziranje novog kontejnerskog terminala. Pri tome su prikazane sve specifičnosti kontejnerskog terminala, njegove gradnje, organizacije, te prihvata brodova nakon završetka izgradnje. Da bi se ostvario predmet istraživanja, postavljeni su ciljevi: 1. Tehničke karakteristike novog terminala. 2. Položaj novog terminala u odnosu na važnije prometne pravce. 3. Pomorska obilježja novog terminala. 4. Predviđanje rada novog terminala uz pomoć simulacijskih programa. 1.4. Struktura rada U uvodu su navedeni problem, predmet i objekt istraživanja, radna hipoteza i pomoćne hipoteze, svrha i ciljevi istraživanja, znanstvene metode i obrazložena je struktura rada. U drugom dijelu „Tehničke karakteristike planiranog kontejnerskog terminala“ je analiziran položaj kontejnerskog terminala, tehničke karakteristike terminala i pristaništa. „Položaj planiranog kontejnerskog terminala u odnosu na kopnene prometne pravce“ naziv je trećeg dijela. U tom dijelu se analizira prometna povezanost terminala sa važnijim cestovnim i željezničkim koridorima. U četvrtom, dijelu rada s naslovom „Pomorska obilježja planiranog kontejnerskog terminala“ elaborirana su tehnička rješenja samog terminala, pomorskih putova, lučkog bazena, te karakteristike brodova koji će pristajati u luci. 4 Peti dio pod nazivom „Simulacija rada terminala pomoću računalnog simulacijskog programa“ se analizira rad terminala uz pomoć računalnih simulacijskih programa. U posljednjem dijelu, „Zaključku“, dana je sinteza rezultata istraživanja kojima je dokazivana postavljena radna hipoteza. 1.5. Znanstvene metode Pri istraživanju i formuliranju rezultata istraživanja u odgovarajućoj kombinaciji korištene su sljedeće znanstvene metode: metoda analize i sinteze, metoda indukcije i dedukcije, metoda deskripcije, metoda kompilacije, metoda dokazivanja i opovrgavanja, komparativna metoda.

Terminal; Kontejneri; Zadar

nije evidentirano

engleski

Structural analysis of Zadar container terminal

nije evidentirano

Terminal; Containers; Zadar

nije evidentirano

Podaci o izdanju

56

10.07.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Pomorski fakultet u Rijeci

Rijeka

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport