Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Implementacija informacijsko komunikacijskih tehnologija u kurikulum: studija slučaja u dvije privatne gimnazije u Hrvatskoj (CROSBI ID 637466)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Jakopec, Tomislav ; Papić, Anita ; Badurina, Boris Implementacija informacijsko komunikacijskih tehnologija u kurikulum: studija slučaja u dvije privatne gimnazije u Hrvatskoj / Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka et al. (ur.). Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 104-113

Podaci o odgovornosti

Jakopec, Tomislav ; Papić, Anita ; Badurina, Boris

hrvatski

Implementacija informacijsko komunikacijskih tehnologija u kurikulum: studija slučaja u dvije privatne gimnazije u Hrvatskoj

Informacijsko komunikacijska tehnologija najprodornija je generička tehnologija današnjice. Njezin značaj u vidu infrastrukturne tehnologije u globalizacijskim procesima očituje se u generiranju promjena u svim sferama društva. Sveprisutna informacijsko komunikacijska tehnologija čini podlogu za kreativnu i učinkovitu uporabu znanja. Obrazovanje potpomognuto informacijsko komunikacijskom tehnologijom postalo je imperativ našeg doba te su tako osnove informacijsko komunikacijskih tehnologija uvrštene u jednu od osam ključnih kompetencija. Ključne kompetencije pak označavaju skup kompetencija odgovarajuće razine, koje su nužne pojedincu za uključenost u život zajednice, a osnova su za stjecanje kompetencija tijekom života za sve osobne, društvene i profesionalne potrebe. Rad donosi uvid u teorijska ishodišta implementacije informacijsko komunikacijske tehnologije u kurikulum, ali isto tako i rezultate empirijskog istraživanja stavova i preferencija prema određenim područjima informacijsko komunikacijske tehnologije ključnih aktera u procesu izrade kurikuluma– nastavnika, učenika i roditelja dobivenih u okviru provedene studije slučaju u dvije privatne gimnazije u Republici Hrvatskoj. Cilj rada je podastrijeti rezultate provedene studije slučaja izrade gimnazijskih kurikuluma u kojima je informacijsko komunikacijska tehnologija horizontalna tema koja prvenstveno potiče aktivnost učenika.

informacijsko komunikacijska tehnologija, kurikulum, gimnazija

nije evidentirano

engleski

Implementation of information and communication technology into curriculum: a case study in two private gymnasiums in Croatia

nije evidentirano

information and communication technology, curriculum, gymnasium

nije evidentirano

Podaci o prilogu

104-113.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Jukić, Renata ; Bogatić, Katarina ; Gazibara, Senka ; Pejaković, Sara ; Simel, Sanja ; Nagy Varga, Aniko ; Campbell-Barr, Verity ;

Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-314-092-6

Podaci o skupu

Global and Local Perspectives of Pedagogy

predavanje

27.10.2016-28.10.2016

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti