Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 825542

ŠTO IMAJU ZAJEDNIČKO: LEON BATTISTA ALBERTI, RENESANSA, MODERNO DOBA I MATEMATIKA


Mladinić, Petar; Radović, Nikol
ŠTO IMAJU ZAJEDNIČKO: LEON BATTISTA ALBERTI, RENESANSA, MODERNO DOBA I MATEMATIKA // E-zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca (ur.).
Ljubljana, Slovenija: Zavod RS za šolstvo, 2015. str. 258-270 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
ŠTO IMAJU ZAJEDNIČKO: LEON BATTISTA ALBERTI, RENESANSA, MODERNO DOBA I MATEMATIKA
(What do they have in common: Leon Battista Alberti, renaissance, modern times and mathematics)

Autori
Mladinić, Petar ; Radović, Nikol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
E-zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca - Ljubljana, Slovenija : Zavod RS za šolstvo, 2015, 258-270

ISBN
978-961-03-0330-5

Skup
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike

Mjesto i datum
Čatež, Slovenija, 21. - 22.08.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Construzione legittima; vizualizacija prostora; perspektivno projiciranje
(Construzione legittima; space visualization; perspective projection)

Sažetak
U radu će biti prikazano, kako se poznavanjem triju temeljnih poučaka elementarne geometrije te klasične Albertijeve konstrukcije može prikazivati/ vizualizirati trodimenzionalni prostor. Klasične teme vizualizacije će se dodatno dinamizirati uporabom programa dinamične geometrije, Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje i tako doprinjeti modernizaciji poučavanja i učenja geometrije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Tomislav Bašić, )

Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Nikol Radović, (175642)