Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 825540

VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU


Jeličić, Ljiljana; Lobor, Zlatko; Martinić, Ivana; Mladinić, Petar; Radović, Nikol
VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU // E-zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca (ur.).
Ljubljana, Slovenija: Zavod RS za šolstvo, 2015. str. 251-257 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
VIZUALIZACIJA PROSTORA U IPA PROJEKTU
(Space visualization in IPA project)

Autori
Jeličić, Ljiljana ; Lobor, Zlatko ; Martinić, Ivana ; Mladinić, Petar ; Radović, Nikol

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
E-zbornik prispevkov / Kmetič, Silva ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sambolić Beganović, Amela ; Sirnik, Mateja ; Suban ; Mojca - Ljubljana, Slovenija : Zavod RS za šolstvo, 2015, 251-257

ISBN
978-961-03-0330-5

Skup
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike

Mjesto i datum
Čatež, Slovenija, 21. - 22.08.2014

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Nacrtna geometrija; perspektiva; program dinamične geometrije Sketchpad; učenje; poučavanje
(Descriptive geometry; perspective projection; software of dynamic geometry Sketchpad; teaching; learning)

Sažetak
U nekim srednjim školama RH predmet Nacrtna geometrija je izborni predmet. Upisuju ga učenici koji planiraju upisati neki od fakulteta na kojima je vizualizacija prostora vrlo važna. No, razvojem tehnologije i uvođenjem Bolonjskog procesa došlo je do potrebe za promjenama u izvođenju nastave kao i ispravljanjem krivog shvaćanja da tehnologija može riješiti baš sve, jednim klikom miša. U svrhu ispunjavanja ideja Hrvatskog kvalifikacijskog okvira (HKO - a) grupa nastavnika se okupila sa idejom osmišljavanja nastavnog programa, kao i radnih materijala (za učenike i nastavnike). Kroz nekoliko primjera, u radu će biti prikazano kako se uz dobro osmišljene materijale učenja i poučavanja, uz primjenu programa dinamične geometrije Sketchpad 5.03 HR kao alata za crtanje može nastavu podići na viši novo, te kod učenika „poraditi“ na progledavanju, vizualizaciji. Materijali su izrađeni u okviru projekta Further developmentand implementation of the Croatian Qualifications Framework financiranog od EU ili IPAQ Peta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
007-0072284-2287 - Geopotencijal i geodinamika Jadrana (Geo++Adria) (Tomislav Bašić, )

Ustanove
Geodetski fakultet, Zagreb

Autor s matičnim brojem:
Nikol Radović, (175642)