Primjena ITIL standarda u upravljanju kriznim situacijama IT sustava (CROSBI ID 637227)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kažović, Danijela ; Valenčić, Davorin ; Radošević, Ivan
hrvatski
Primjena ITIL standarda u upravljanju kriznim situacijama IT sustava
ITIL (engl. Information Technology Infrastructure Library) je prepoznat u svijetu kao standard u području upravljanja uslugama informacijske tehnologije (engl. Information Technology Services Management - ITSM). ITIL je industrijski standard i zbirka najboljih praksi za upravljanje IT uslugama. ITIL definira ITSM kao upravljanje IT uslugama koje se provodi u poslovnoj organizaciji uz kvalitetnu kombinaciju ljudi, procesa i informacijskih tehnologija. Glavni cilj ITIL standarda je unaprijediti i standardizirati IT poslovne procese te ih što kvalitetnije spojiti s poslovnim procesima tvrtke. ITIL je važan jer je i uspostavio globalno prihvaćeni i konzistentan jezik i terminologiju korištenu u radu s IT sustavima. Osim što ITIL pomaže unaprijediti upotrebu raspoloživih resursa i povećati konkurentnosti na tržištu, nastoji povećati i dostupnost, pouzdanost i sigurnost IT usluga. U ovom radu se razmatraju dijelovi ITIL standarda koji direktno utječu na kvalitetnije upravljanje kriznim situacijama i povećanje neprekidnosti poslovanja IT sustava.
ITIL ; usluge ; IT ; krizno upravljanje ; neprekidnost poslovanja
nije evidentirano
engleski
ITIL implementation in improving IT business continuity
nije evidentirano
ITIL ; IT service management ; business continuity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
747-754.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova, 9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
Split:
978-953-7716-74-5
Podaci o skupu
9. međunarodna konferencija "Dani kriznog upravljanja"
predavanje
12.04.2016-13.04.2016
Split, Hrvatska