Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost motiva za igranje videoigara i jasnoće pojma o sebi sa sklonosti prema problematičnom igranju videoigara (CROSBI ID 404276)

Ocjenski rad | diplomski rad

Šporčić, Berislav Povezanost motiva za igranje videoigara i jasnoće pojma o sebi sa sklonosti prema problematičnom igranju videoigara / Glavak Tkalić, Renata (mentor); Zagreb, Hrvatski studiji, . 2016

Podaci o odgovornosti

Šporčić, Berislav

Glavak Tkalić, Renata

hrvatski

Povezanost motiva za igranje videoigara i jasnoće pojma o sebi sa sklonosti prema problematičnom igranju videoigara

Cilj ovoga istraživanja bio je ispitati povezanost motiva za igranje videoigara i jasnoće pojma o sebi sa sklonosti prema problematičnom igranju videoigara, te istražiti postoje li razlike između rekreativnih, rizičnih i problematičnih igrača u motivima za igranje videoigara. U istraživanju su analizirani podaci od 509 igrača (M=23.14, SD=4.66) videoigara mlađe odrasle dobi iz Republike Hrvatske. Mjerni instrumenti korišteni u istraživanju putem online ankete su Upitnik motiva za igranje online videoigara (eng. Motives For Online Gaming Questionnaire – MOGQ), Skala jasnoće pojma o sebi (eng. Self-Concept Clarity Scale – SCC) i Skala problematičnog igranja videoigara (eng. The Internet Gaming Disorder Scale – IGD-9). Problematično igranje videoigara bilo je u pozitivnoj korelaciji s motivima društvenosti, natjecateljstva, nošenja s problemima, fantaziranja i eskapizma te u negativnoj s jasnoćom pojma o sebi. Utvrđeno je da su, nakon kontrole dobi i vremena provedenog u igranju videoigara, motivi za igranje videoigara i jasnoća pojma o sebi zajedno objasnili 22.4% varijance problematičnog igranja videoigara. Pri tome su motiv eskapizma i jasnoća pojma bili prediktori sa značajnim doprinosom u objašnjenju problematičnog igranja videoigara. Nadalje, utvrđeno je da se sve tri skupine igrača međusobno statistički značajno razlikuju u motivima eskapizma i fantaziranja, dok se u motivima društvenosti, natjecateljstva i nošenja s problemima rekreativni igrači značajno razlikuju od rizičnih i problematičnih.

problematično igranje videoigara; motivi za igranje videoigara; jasnoća pojma o sebi; online videoigre

nije evidentirano

engleski

The relationship between gaming motivation and self-concept clarity with tendency toward problematic gaming

nije evidentirano

problematic online gaming; motives for playing online video games; self-concept clarity; online video games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

29.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Hrvatski studiji

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija