Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij (CROSBI ID 229933)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kukić, Miljana Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij // Psihologijske teme, 24 (2015), 3; 543-556

Podaci o odgovornosti

Pahljina-Reinić, Rosanda ; Kukić, Miljana

hrvatski

Ciljne orijentacije studenata i prilagodba na studij

Cilj je ovog istraživanja bio ispitati razlikuju li se studenti različitih profila ciljnih orijentacija u akademskoj, emocionalnoj i socijalnoj prilagodbi, kao i u uvjerenjima o vrijednosti studiranja i uspjehu na studiju. Analizom su latentnih profila identificirane tri grupe studenata: dominantno orijentirani na izbjegavanje rada (Izbjegavanje rada), podjednako, ali prosječno orijentirani na izbjegavanje rada, izvedbu i učenje (Indiferentni) i dominantno orijentirani na učenje (Učenje). Utvrđeno je da najadaptivniji obrazac u pogledu ispitivanih ishoda pokazuju studenti koji su dominantno orijentirani na učenje. Iako se ne razlikuju od studenata s indiferentnim profilom ciljnih orijentacija u pogledu uspjeha na studiju, u usporedbi s njima pokazuju više razine akademske prilagodbe na studij i pridaju veću vrijednost studiranju. Studenti koji su primarno orijentirani na izbjegavanje rada pokazali su najnepovoljnije rezultate na ispitivanim ishodima.

ciljne orijentacije ; prilagodba na studij ; akademsko postignuće ; vrijednost studiranja

nije evidentirano

engleski

Students' Goal Orientations and College Adjustment

nije evidentirano

achievement goal orientations ; adjustment to college ; academic achievement ; value of studying

nije evidentirano

Podaci o izdanju

24 (3)

2015.

543-556

objavljeno

1332-0742

Povezanost rada

Psihologija

Poveznice
Indeksiranost