Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda (CROSBI ID 229909)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva ; Barna, Mateja Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, XXV (2016), 1; 47-72

Podaci o odgovornosti

Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva ; Barna, Mateja

hrvatski

Pobuđivanje emocija kod potrošača: utjecaj kategorije proizvoda

Emocije su jedan od bitnih motivatora ponašanja potrošača, zato je njihovo pobuđivanje u procesu komunikacije od iznimne važnosti za uspješnost poslovnog subjekta. Oglasi, kao komunikacijske platforme, moraju posjedovati određene karakteristike kako bi pobudili određene emocije kod potrošača. Međutim, pobuđivanje određenog osjećaja ovisi i o kategoriji proizvoda. Ovaj rad upozorava na potrebu uvažavanja kategorija proizvoda i imanentnih karakteristika oglasa tih kategorija proizvoda s ciljem izazivanja poželjnih emocija u potrošačima. Promatraju se kategorije mliječnih proizvoda i modne odjeće, koje, iako spadaju u potrošna dobra, pokazuju značajne razlike u načinu na koji određene karakteristike njihovih oglasa izazivaju različite emocije i/ili različit intenzitet emocija bilo da se radi o pozitivnim, toplim ili negativnim emocijama. Istraživanje se temelji na Edell i Burkeovoj (1987) skali osjećaja, a za istraživanje karakteristika oglasa korištena su istraživanja Janssensa i De Pelsmackera (2005) te Olney, Holbrook i Batre (1991). Primjena dobivenih spoznaja u formiranju oglasnih strategija može utjecati na njihovu učinkovitost, što je, uz ostale implikacije, bitan doprinos rada. Također, u radu su istaknute i preporuke za marketinške praktičare kako bi komunikacijske poruke mogle biti učinkovitije.

Emocije ; Vrste emocija ; Oglašavanje ; Karakteristike oglasa ; Strategije oglašavanja

nije evidentirano

engleski

Arousing consumer emotions: The impact of product category

nije evidentirano

Emotions ; Emotion types ; Advertising ; Ad characteristics ; Advertising strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XXV (1)

2016.

47-72

objavljeno

1330-1039

1848-963X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost