Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824278

Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge


Dragičević, Marija
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge
(The effect of space atmosphere perception on consumer perception about service quality)

Autori
Dragičević, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
29.09.

Godina
2015

Stranica
49

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Percepcija; Atmosfera prostora; Percepcija potrošača; Kvaliteta usluge
(Perception; Space atmosphere; Consumer perception; Service quality)

Sažetak
Svrha ovog istraživanja je istražiti i objasniti elemente atmosfere prostora u kojem se pojedinac nalazi, te utvrditi utječu li oni na korisnikovu percepciju kvalitete usluge. Istraživačko pitanje bavi se definiranjem povezanosti između percepcije atmosfere prostora i percepcije kvalitete usluge, te je središnje pitanje ovoga rada ispituje utjecaj potrošačeve percepcije atmosfere prodajnog prostora u kojem se obavlja usluga i potošačeve percepcije kvalitete usluge koju je koristio.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Marija Dragičević, (276936)