Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge (CROSBI ID 404262)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Dragičević, Marija
Dlačić, Jasmina
Vujičić, Maja
hrvatski
Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge
Svrha ovog istraživanja je istražiti i objasniti elemente atmosfere prostora u kojem se pojedinac nalazi, te utvrditi utječu li oni na korisnikovu percepciju kvalitete usluge. Istraživačko pitanje bavi se definiranjem povezanosti između percepcije atmosfere prostora i percepcije kvalitete usluge, te je središnje pitanje ovoga rada ispituje utjecaj potrošačeve percepcije atmosfere prodajnog prostora u kojem se obavlja usluga i potošačeve percepcije kvalitete usluge koju je koristio.
percepcija ; atmosfera prostora ; percepcija potrošača ; kvaliteta usluge
nije evidentirano
engleski
The effect of space atmosphere perception on consumer perception about service quality
nije evidentirano
perception ; space atmosphere ; consumer perception ; service quality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
29.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka