Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge (CROSBI ID 404262)

Ocjenski rad | diplomski rad

Dragičević, Marija Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge / Dlačić, Jasmina (mentor); Vujičić, Maja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2015

Podaci o odgovornosti

Dragičević, Marija

Dlačić, Jasmina

Vujičić, Maja

hrvatski

Utjecaj percepcije atmosfere prostora na percepciju potrošača o kvaliteti usluge

Svrha ovog istraživanja je istražiti i objasniti elemente atmosfere prostora u kojem se pojedinac nalazi, te utvrditi utječu li oni na korisnikovu percepciju kvalitete usluge. Istraživačko pitanje bavi se definiranjem povezanosti između percepcije atmosfere prostora i percepcije kvalitete usluge, te je središnje pitanje ovoga rada ispituje utjecaj potrošačeve percepcije atmosfere prodajnog prostora u kojem se obavlja usluga i potošačeve percepcije kvalitete usluge koju je koristio.

percepcija ; atmosfera prostora ; percepcija potrošača ; kvaliteta usluge

nije evidentirano

engleski

The effect of space atmosphere perception on consumer perception about service quality

nije evidentirano

perception ; space atmosphere ; consumer perception ; service quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

29.09.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija