Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824272

Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima


Ribić, Andrea
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Koncept upravljanja odnosima s klijentima zasnovan na društvenim medijima
(The concept of managing client relations based on social media)

Autori
Ribić, Andrea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
29.09.

Godina
2015

Stranica
51

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Koncept; Upravljanje odnosima s klijentima; Društveni mediji
(Concept; Managing client relations; Social media)

Sažetak
Svrha rada je proširiti znanje u pogledu društvenog upravljanja odnosima s klijentima putem društvenih medija te ih usporediti sa tradicionalnim konceptom upravljanja odnosima s klijentima i izdvojiti najznačajnije razlike. Teorijskim i empirijskim putem treba se utvrditi korelacija između komunikacije putem društvenih medija i zadovoljstva klijenata i u kojoj mjeri ta korelacija utječe na lojalnost klijenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka