Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824267

Imidž hotelskog poduzeća


Čović, Jelena
Imidž hotelskog poduzeća 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Imidž hotelskog poduzeća
(The image of a hotel enterprise)

Autori
Čović, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
29.09.

Godina
2015

Stranica
47

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Vujičić, Maja

Ključne riječi
Imidž; Hotelsko poduzeće
(Image; Hotel enterprise)

Sažetak
Svrha rada je pokušati utvrditi kako su investicijski poduhvati utjecali na imidž poduzeća iz perspektive interne okoline okoline i stanovnika grada u kojemu poduzeće djeluje. Investicijski poduhvati u hotelijerstvu stvaraju veliki utjecaj na zajednicu u okruženju u kojemu djeluju, stoga je svrha rada ispitati da li su novi projekti utjecali na percepciju i stavove zaposlenika i lokalnog stanovništva prema hotelskom poduzeću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka