Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824261

Pozicioniranje marki osobnih automobila


Pupić-Bakrač, Marta
Pozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 824261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pozicioniranje marki osobnih automobila
(Positioning of the brands of personal automobiles)

Autori
Pupić-Bakrač, Marta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09

Godina
2015

Stranica
57

Mentor
Frančišković, Ivan

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina ; Vujičić, Maja

Ključne riječi
Pozicioniranje; Marke; Osobni automobili
(Postitioning; Brands; Personal automobiles)

Sažetak
Svrha rada je upoznati osobitosti pozicioniranje te utvrditi na koji način marke automobila mogu izvršiti svoje pozicioniranje na temelju komunikacije putem web stranice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Frančišković (mentor)

Avatar Url Jasmina Dlačić (mentor)

Avatar Url Maja Vujičić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Pupić-Bakrač, Marta
Pozicioniranje marki osobnih automobila, 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pupić-Bakrač, M. (2015) 'Pozicioniranje marki osobnih automobila', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pupi\'{c}-Bakra\v{c}, M.}, year = {2015}, pages = {57}, keywords = {Postitioning, Brands, Personal automobiles}, title = {Positioning of the brands of personal automobiles}, keyword = {Postitioning, Brands, Personal automobiles}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font