Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824260

Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu


Pavletić, Ivona
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu 2015., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketing društvenih mreža u hrvatskom hotelijerstvu
(Marketing of social networks in croatian hospitality)

Autori
Pavletić, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.09.

Godina
2015

Stranica
75

Mentor
Frančišković, Ivan

Neposredni voditelj
Dlačić, Jasmina ; Ribarić, Iva

Ključne riječi
Marketing; Društvene mreže; hotelijerstvo
(Marketing; Social networks; Hospitality)

Sažetak
Svrha istraživanja se odnosi na utvrđivanje važnosti marketing društvenih mreža u poslovanju hotela, odnosno važnosti trenutne dvosmjerne komunikacije između hotela i potencijalnog gosta. Prisustvo na društvenim mrežama gosima omogućava lakše pregledavanje ponude čime se stvara određena slika hotela u percepciji gosta. Hipoteza je da marketing društvenih mreža postaje integralni dio u upravljanju marketingom hotela usmjeren na poboljšanje, odnosno unaprjeđenje poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka