Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824258

Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina


Sentić, Ivana
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina 2016., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina
(The role of traditional channels of promotion in motivating consumers for online shopping: the case of the retail chain store)

Autori
Sentić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
28.06.

Godina
2016

Stranica
58

Mentor
Dlačić, Jasmina

Neposredni voditelj
Ribarić, Iva

Ključne riječi
Online trgovina; Online trgovina namirnicama; Tradicionalni kanali promocije; Digitalni kanali promocije; Marketing trgovine
(Online shopping; Online grocery; Traditional channels of promotion; Digital channels if promotion; Store marketing)

Sažetak
Istraživanje ovog rada temelji se na problematici digitalne platforme oglašavanja, odnosno istražuje se da li su digitalni kanali oglašavanja dovoljni ili su nužni i tradicionalni kanali oglašavanja u promociji online trgovine namirnicama. U istraživanju se polazi od pretpostavki kako su digitalni kanali oglašavanja dovoljni te kako će online način trgovine uskoro dominirati tržištem. Analizom rezultata istraživanja došlo se do zaključka kako su digitalni kanali dovoljni, s obzirom da se online trgovina temelji na digitalnoj platformi, međutim ispitanici su mišljenja da bi se trebalo i oglašavati putem tradicionalnih kanala, jer oni još uvijek slove za najprimjećenije i najutjecajnije kanale oglašavanja, odnosno medije. Što se tiče dominacije online načina trgovine, rezultati pokazuju kako većina ispitanika su korisnici online načina trgovine te se tako dolazi do zaključka kako je online način trgovine u pozitivnom trendu rasta. Dio ispitanika su također kupci online trgovine namirnicama, stoga se zaključuje kako će dio ispitanika koji nema iskustva s online trgovinom uskoro postati kupci online trgovine, a da će kupci s iskustvom online trgovine koji nisu kupovali namirnice na taj način uskoro krenuti s kupovinom namirnica putem online trgovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka