Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina (CROSBI ID 404253)

Ocjenski rad | diplomski rad

Sentić, Ivana Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Sentić, Ivana

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Uloga tradicionalnih kanala promocije u motiviranju potrošača za online kupovinu: slučaj maloprodajnog lanca trgovina

Istraživanje ovog rada temelji se na problematici digitalne platforme oglašavanja, odnosno istražuje se da li su digitalni kanali oglašavanja dovoljni ili su nužni i tradicionalni kanali oglašavanja u promociji online trgovine namirnicama. U istraživanju se polazi od pretpostavki kako su digitalni kanali oglašavanja dovoljni te kako će online način trgovine uskoro dominirati tržištem. Analizom rezultata istraživanja došlo se do zaključka kako su digitalni kanali dovoljni, s obzirom da se online trgovina temelji na digitalnoj platformi, međutim ispitanici su mišljenja da bi se trebalo i oglašavati putem tradicionalnih kanala, jer oni još uvijek slove za najprimjećenije i najutjecajnije kanale oglašavanja, odnosno medije. Što se tiče dominacije online načina trgovine, rezultati pokazuju kako većina ispitanika su korisnici online načina trgovine te se tako dolazi do zaključka kako je online način trgovine u pozitivnom trendu rasta. Dio ispitanika su također kupci online trgovine namirnicama, stoga se zaključuje kako će dio ispitanika koji nema iskustva s online trgovinom uskoro postati kupci online trgovine, a da će kupci s iskustvom online trgovine koji nisu kupovali namirnice na taj način uskoro krenuti s kupovinom namirnica putem online trgovine.

Online trgovina; Online trgovina namirnicama; Tradicionalni kanali promocije; Digitalni kanali promocije; Marketing trgovine

nije evidentirano

engleski

The role of traditional channels of promotion in motivating consumers for online shopping: the case of the retail chain store

nije evidentirano

Online shopping; Online grocery; Traditional channels of promotion; Digital channels if promotion; Store marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

28.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija