Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža (CROSBI ID 404251)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rašeta, Borjan Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža / Dlačić, Jasmina (mentor); Ribarić, Iva (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Rašeta, Borjan

Dlačić, Jasmina

Ribarić, Iva

hrvatski

Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža

Kako bi se omogućilo bolje razumijevanje usmene predaje kao komunikacijskog procesa, provedeno je istraživanje razlike između obujma, pozitivne i negativne vrijednosti te sadržaja usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža, a sve kako bi se omogućilo bolje razumijevanje komunikacijskih navika potrošača. Istraživanje se usmjerilo na pošiljatelja koji preuzima ulogu pružanja i širenja informacije licem u lice s članovima obitelji, prijateljima i poznanicima te s cjelokupnom zajednicom putem društvenih mreža. Istraživanje se provelo na uzorku 111 ispitanika te je obuhvatilo korisnike jednog pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. Ovim se istraživanjem, iako su prethodni radovi utvrdili značajne razlike između usmene predaje licem u lice i usmene predaje putem društvenih mreža te zaključili da će potrošači biti manje spremni na upuštanje u usmenu predaju putem društvenih mreža, potvrdilo da potrošači gotovo jednako komuniciraju neovisno o mediju putem kojeg se komunikacija odvija. Zaključeno je da se obujam, pozitivna i negativna vrijednost te sadržaj usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža ne razlikuju.

Usporedba; Karakteristike; Komunikacija; Lice u lice; Društvene mreže

nije evidentirano

engleski

Comparison of characteristics of face to face communication and communication through social media

nije evidentirano

Comparison; Characteristics; Communication; Face to face; Social networks

nije evidentirano

Podaci o izdanju

50

28.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija