Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža (CROSBI ID 404251)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rašeta, Borjan
Dlačić, Jasmina
Ribarić, Iva
hrvatski
Usporedba karakteristika komunikacije licem u lice i komunikacije putem društvenih mreža
Kako bi se omogućilo bolje razumijevanje usmene predaje kao komunikacijskog procesa, provedeno je istraživanje razlike između obujma, pozitivne i negativne vrijednosti te sadržaja usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža, a sve kako bi se omogućilo bolje razumijevanje komunikacijskih navika potrošača. Istraživanje se usmjerilo na pošiljatelja koji preuzima ulogu pružanja i širenja informacije licem u lice s članovima obitelji, prijateljima i poznanicima te s cjelokupnom zajednicom putem društvenih mreža. Istraživanje se provelo na uzorku 111 ispitanika te je obuhvatilo korisnike jednog pružatelja telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj. Ovim se istraživanjem, iako su prethodni radovi utvrdili značajne razlike između usmene predaje licem u lice i usmene predaje putem društvenih mreža te zaključili da će potrošači biti manje spremni na upuštanje u usmenu predaju putem društvenih mreža, potvrdilo da potrošači gotovo jednako komuniciraju neovisno o mediju putem kojeg se komunikacija odvija. Zaključeno je da se obujam, pozitivna i negativna vrijednost te sadržaj usmene predaje licem u lice i putem društvenih mreža ne razlikuju.
Usporedba; Karakteristike; Komunikacija; Lice u lice; Društvene mreže
nije evidentirano
engleski
Comparison of characteristics of face to face communication and communication through social media
nije evidentirano
Comparison; Characteristics; Communication; Face to face; Social networks
nije evidentirano
Podaci o izdanju
50
28.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka