Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća (CROSBI ID 404249)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hodžić, Dora
Mrša, Josipa
Brlečić Valčić, Sonja
hrvatski
Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća
U posljednje vrijeme sve više raste svjesnost o potrebi praćenja čimbenika nematerijalne prirode zbog njihovog utjecaja na vrijednost poduzeća. Jedan od takvih čimbenika je i brend. Nakon prepoznavanja brenda kao značajnog u stvaranju vrijednosti razvili su se mnogobrojni pristupi i metode kojima se utvrđuje i vrijednost brenda. Međutim, niti jedna do sada razvijena metoda nije se pokazala pogodna za sve korisnike vrednovanja. U ovom radu su predstavljene teorijske osnove definicije brenda te njegova računovodstvena obilježja. Također su prezentirani najpoznatiji pristupi i metode za vrednovanje brenda. Na osnovi teorijskog i analitičkog dijela predložen je model za učinkovito praćenje brenda, kako bi se mogla pratiti njegova uloga u stvaranju vrijednosti poduzeća.
Vrijednost brenda; vrijednost poduzeća; pristup i metode vrednovanja brenda; računovodstveno praćenje
nije evidentirano
engleski
BRAND ACCOUNTING IN FUNCTION OF THE RETENTION OF BUSINESS VALUE
nije evidentirano
brand accounting; brand equity; evaluation; creation and retention of value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
29.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka