Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća (CROSBI ID 404249)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hodžić, Dora Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća / Mrša, Josipa (mentor); Brlečić Valčić, Sonja (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2016

Podaci o odgovornosti

Hodžić, Dora

Mrša, Josipa

Brlečić Valčić, Sonja

hrvatski

Računovodstvo brenda u funkciji povećanja vrijednosti poduzeća

U posljednje vrijeme sve više raste svjesnost o potrebi praćenja čimbenika nematerijalne prirode zbog njihovog utjecaja na vrijednost poduzeća. Jedan od takvih čimbenika je i brend. Nakon prepoznavanja brenda kao značajnog u stvaranju vrijednosti razvili su se mnogobrojni pristupi i metode kojima se utvrđuje i vrijednost brenda. Međutim, niti jedna do sada razvijena metoda nije se pokazala pogodna za sve korisnike vrednovanja. U ovom radu su predstavljene teorijske osnove definicije brenda te njegova računovodstvena obilježja. Također su prezentirani najpoznatiji pristupi i metode za vrednovanje brenda. Na osnovi teorijskog i analitičkog dijela predložen je model za učinkovito praćenje brenda, kako bi se mogla pratiti njegova uloga u stvaranju vrijednosti poduzeća.

Vrijednost brenda; vrijednost poduzeća; pristup i metode vrednovanja brenda; računovodstveno praćenje

nije evidentirano

engleski

BRAND ACCOUNTING IN FUNCTION OF THE RETENTION OF BUSINESS VALUE

nije evidentirano

brand accounting; brand equity; evaluation; creation and retention of value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

45

29.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija