Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824242

Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj


Nakić, Marino
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
(The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia)

Autori
Nakić, Marino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.03.

Godina
2016

Stranica
123

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Potreba; Metrika; Marketing; Hrvatska
(Need; Metrics; Marketing; Croatia)

Sažetak
Svrha rada je prikazati osnovne značajke metrike marketinga, kao i mogući doprinos metrike marketinga poslovnoj uspješnosti poslovnih subjekata, te ukazati na nužnost i potrebu njezine primjene u cilju povećanja djelotvornosti i učinkovitosti marketinških odluka.Postavljena hipoteza je da je sustavna i kontinuirana primjena metrike marketinga neophodna za razumijevanje međuodnosa operacionaliziranih marketinških aktivnosti i uspješnosti poslovnog subjekta u cjelini i kao analitička podloga uvjet bez kojeg je nemoguće povećati djelotvornost i učinkovitost marketinških odluka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka