Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 404248)
Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad
Podaci o odgovornosti
Nakić, Marino
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Nužnost i potreba primjene metrike marketinga u Republici Hrvatskoj
Svrha rada je prikazati osnovne značajke metrike marketinga, kao i mogući doprinos metrike marketinga poslovnoj uspješnosti poslovnih subjekata, te ukazati na nužnost i potrebu njezine primjene u cilju povećanja djelotvornosti i učinkovitosti marketinških odluka.Postavljena hipoteza je da je sustavna i kontinuirana primjena metrike marketinga neophodna za razumijevanje međuodnosa operacionaliziranih marketinških aktivnosti i uspješnosti poslovnog subjekta u cjelini i kao analitička podloga uvjet bez kojeg je nemoguće povećati djelotvornost i učinkovitost marketinških odluka.
Potreba; Metrika; Marketing; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
The necessity and the need to apply marketing metrics in Croatia
nije evidentirano
Need; Metrics; Marketing; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
123
11.03.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka