Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 824237

Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije


Lozančić, Matea
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije 2016., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Marketing u turizmu Šibensko-kninske županije
(Marketing in tourism of Sibensko-kninska county)

Autori
Lozančić, Matea

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
11.03.

Godina
2016

Stranica
87

Mentor
Dlačić, Jasmina

Ključne riječi
Marketing; Turizam
(Marketing; Tourism)

Sažetak
Svrha rada je utvrditi načine provedbe marketinških aktivnosti, a osobito promocije u turizmu Šibensko-kninske županije, te utvrditi model za uspješnije provođenje promocije, a sve u cilju boljeg razvoja turizma i bolju iskorištenost turističkih potencijala koje ta županija posjeduje. Postavljena hipoteza je da je stvaranje prepoznatljive i kvalitetne turističke ponude te kreiranje prepoznatljive marke (brenda) uz efikasnu promociju od velikog značenja za razvoj turizma Šibensko-kninske županije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka