Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

"Znanje o moru" i edukacija nastavnika za buduće održivo korištenje morskih resursa (CROSBI ID 637067)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Mokos, Melita ; Vican, Dijana "Znanje o moru" i edukacija nastavnika za buduće održivo korištenje morskih resursa / “Ocean literacy“ and education of teachers for a future sustainable use of marine resources // Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno - obrazovni sustav Hrvatske, Zbornik radova / Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana et al. (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić , , Radost'', Zadar, 2017. str. 101-111

Podaci o odgovornosti

Mokos, Melita ; Vican, Dijana

hrvatski

"Znanje o moru" i edukacija nastavnika za buduće održivo korištenje morskih resursa

Mora i oceani omogućavaju život na Zemlji. Njihova uloga u reguliranju klime, proizvodnji kisika i prehrani svjetskog stanovništva je neprocjenjiva. Da bi se morski resursi koristili na održiv način, potrebno je djeci, učenicima, mladima i odraslima pružiti informaciju o međusobnoj povezanosti i ovisnosti čovjeka i mora, kako bi odluke koje imaju utjecaj na morski okoliš svi oni donosili na što odgovorniji način. U radu se objašnjava globalni koncept znanje o moru pod kojim se podrazumijeva stjecanje znanja, razvoj umijeća i sposobnosti te osobne i kolektivne odgovornosti kao i svijesti o načinima na koje more djeluje na čovjeka i čovjek na more. Europska znanstvena zajednica koja se bavi znanstvenim istraživanjem mora prihvatila je termin znanje o moru, te ga je razvila kao koncept i započela s njegovim promicanjem širom Europe. Budući da je Hrvatska zemlja s preko 5800 km obale i morskom površinom preko 31 000 km2 povezana s Jadranskim morem, primjena koncepta znanje o moru predstavlja osuvremenjivanje i unaprjeđivanje odgoja i obrazovanja na predtercijarnoj i tercijarnoj razini. U radu se razmatraju specifičnosti koncepta, mogućnosti njegove primjene u hrvatskom obrazovnom sustavu, te ograničenja primjene koji zahtijevaju promjene u inicijalnom obrazovanju nastavnika i sustavnom profesionalnom usavršavanju svih neposrednih nositelja odgojno-obrazovnog rada.

čovjek ; more ; povezanost ; usavršavanje nastavnika

nije evidentirano

engleski

“Ocean literacy“ and education of teachers for a future sustainable use of marine resources

Mora i oceani omogućavaju život na Zemlji. Njihova uloga u reguliranju klime, proizvodnji kisika i prehrani svjetskog stanovništva je neprocjenjiva. Da bi se morski resursi koristili na održiv način, potrebno je djeci, učenicima, mladima i odraslima pružiti informaciju o međusobnoj povezanosti i ovisnosti čovjeka i mora, kako bi odluke koje imaju utjecaj na morski okoliš svi oni donosili na što odgovorniji način. U radu se objašnjava globalni koncept znanje o moru pod kojim se podrazumijeva stjecanje znanja, razvoj umijeća i sposobnosti te osobne i kolektivne odgovornosti kao i svijesti o načinima na koje more djeluje na čovjeka i čovjek na more. Europska znanstvena zajednica koja se bavi znanstvenim istraživanjem mora prihvatila je termin znanje o moru, te ga je razvila kao koncept i započela s njegovim promicanjem širom Europe. Budući da je Hrvatska zemlja s preko 5800 km obale i morskom površinom preko 31 000 km2 povezana s Jadranskim morem, primjena koncepta znanje o moru predstavlja osuvremenjivanje i unaprjeđivanje odgoja i obrazovanja na predtercijarnoj i tercijarnoj razini. U radu se razmatraju specifičnosti koncepta, mogućnosti njegove primjene u hrvatskom obrazovnom sustavu, te ograničenja primjene koji zahtijevaju promjene u inicijalnom obrazovanju nastavnika i sustavnom profesionalnom usavršavanju svih neposrednih nositelja odgojno-obrazovnog rada.

human ; ocean ; connection ; teacher training

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

101-111.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveno-stručni skup Održivi razvoj i odgojno - obrazovni sustav Hrvatske, Zbornik radova

Radeka, Igor ; Vican, Dijana ; Petani, Rozana ; Miočić, Marijana

Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić , , Radost'', Zadar

978-953-331-154-8

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Biologija, Pedagogija