Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Menadžment izazovi - "Organizacija koja uči" kao okosnica nove poslovne paradigme (CROSBI ID 229830)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lojpur, S. Anđelko ; Lamza-Maronić, Maja ; Serdarušić, Hrvoje ; Radević, Ivan Menadžment izazovi - "Organizacija koja uči" kao okosnica nove poslovne paradigme // Economics & Economy (Podgorica), 2 (2015), 5; 19-31

Podaci o odgovornosti

Lojpur, S. Anđelko ; Lamza-Maronić, Maja ; Serdarušić, Hrvoje ; Radević, Ivan

nije evidentirano

Menadžment izazovi - "Organizacija koja uči" kao okosnica nove poslovne paradigme

Svijet u kome funkcionišu savremene organizacije je konstantno u promjenama koje su zahvatile i poslovni ambijent. Menadžerski modeli, alati i vještine iz industrijske revolucije, uglavnom temeljeni na zastarjelom načinu razmišljanja i mehanicističkom (inženjerskom) pristupu, objektivno ne mogu se kvalitetno primijeniti na nove faktore, kakvim se mogu smarati koncept organizacije koja uči, intelektualni kapital, digitalni menadžment i sl., takoda nije čudo što rezultati uglavnom izostaju. Naime, sve potencijalne prednosti koje jedno preduze će u procesu funkcionisanja može da efektuira mogu biti poništene ukoliko njegova uprava nije sposobna da se i sama mijenja. Današnje, kompleksno okruženje, više ne traži nove teorije, već ljude koji znaju razmišljati strateški i to provesti u djelo, tj. da upravljaju promjenama. Iz toga proizilazi potreba uspostavljanja uprave sposobnih, što bi se još bliže moglo označiti kao prihvatanje koncepta “menadžmenta znanjem”. Ovaj rad zasniva se na postavci da su ključni, tradicionalni principi menadžmenta iz 19. i 20. vijeka dovedeni u pitanje, bolje reći da su time odbrojani dani „intuiciji“ i floskulama tipa „tako radimo godinama“. U tom smislu zalažemo se za uspostavljanje “organizacije koja uči“ što je posao i zadatak menadžera, a u kranjem pomaže oslobađanju kreativne energije zaposlenih ispoljene u formi intelektualnog kapitala.

Learning organization; management of changes; intellectual capital; knowledge

nije evidentirano

engleski

Management Challenges - "Learning Organisation" as a backbone of new Business Paradigm

nije evidentirano

Learning organization; management of changes; intellectual capital; knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (5)

2015.

19-31

objavljeno

2336-9213

2336-9221

Povezanost rada

Ekonomija