Sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece (CROSBI ID 404189)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Čičak, Martina
Heđever, Mladen
hrvatski
Sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece
Slušno procesiranje je pojam koji opisuje kako mozak prepoznaje i interpretira zvukove iz okoline. Poremećaj slušnog procesiranja (PSP) je senzorički poremećaj koji najčešće pogađa slušanje, razumijevanje govora i učenje te stvara poteškoće u procesiranju auditivnih informacija. U ovom istraživanju naglasak je na ispitivanju sposobnosti slušnog procesiranja kod slijepe djece. Prilikom provođenja istraživanja korištena je Baterija testova za ispitivanje poremećaja slušnog procesiranja PSP-1, odnosno sva četiri subtesta (Test filtriranih riječi, Test govora u buci, Dihotički test riječi te Dihotički test rečenica). Test je proveden na uzorku dvoje slijepe djece. Ovim istraživanjem nastojalo se utvrditi imaju li slijepa djeca izoštreniji sluh od osoba urednog vida. Rezultati primjene testa pokazali su da slijepa djeca imaju izoštreniji sluh od osoba urednog vida.
slušanje; poremećaj slušnog procesiranja; PSP-1 test; slijepa djeca
nije evidentirano
engleski
Auditory processing skills in blind children
nije evidentirano
; Auditory processing disorder (APD); APD test; blind children
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37
28.09.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb