Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 823651

Perspektiva učenika razredne nastave prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vođeno gledanoga filma


Femec, Luka; Stančić, Zrinjka; Mašić, Valentina
Perspektiva učenika razredne nastave prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vođeno gledanoga filma // Unapređenje kvalitete života djece i mladih, Tematski zbornik II dio, VII Međunarodna naučno-stručna konferencija ˝Unapređenje kvalitete života djece i mladih˝ 24-26.06.2016. godine, Tuzla, Bosna i Hercegovina / Medina Vantić-Tanjić, Milena Nikolić (ur.).
Tuzla, 2016. str. 205-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 823651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perspektiva učenika razredne nastave prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vođeno gledanoga filma
(The perspective of primary school students towards children with developmental difficulties and persons with disabilities during the workshop of guided watched movie)

Autori
Femec, Luka ; Stančić, Zrinjka ; Mašić, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Unapređenje kvalitete života djece i mladih, Tematski zbornik II dio, VII Međunarodna naučno-stručna konferencija ˝Unapređenje kvalitete života djece i mladih˝ 24-26.06.2016. godine, Tuzla, Bosna i Hercegovina / Medina Vantić-Tanjić, Milena Nikolić - Tuzla, 2016, 205-214

Skup
7. Međunarodna naučno-stručna konferencija ˝Unapređenje kvalitete života djece i mladih˝

Mjesto i datum
Tuzla, Bosna i Hercegovina, 24-26.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
film ; učenici tipične populacije ; osobe s invaliditetom ; inkluzivno društvo
(movie ; typical student population ; persons with disability ; inclusive society)

Sažetak
Cilj ovoga rada je prikaz perspektive učenika tipične populacije prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom primjenom metode vođeno gledanoga filma. Film kao popularno medijsko sredstvo (Stančić i sur., 2011) pruža mogućnost prenošenja informacija te kreiranje interaktivnih vođenih rasprava u svrhu senzibilizacije i edukacije učenika tipične populacije. Kreirana je radionica bazirana na metodi vođeno gledanoga filma u kojoj glavni lik ima određenu vrstu teškoće ili invaliditeta. U sklopu jednog školskog sata prilagođen je animirani film „U potrazi za Nemom“ na način da sadržava ključne momente i interakciju glavnih likova u kojima se analizira njihov međusobni odnos i tijekom kojeg učenici imaju priliku prenijeti iskustva iz vlastitoga života. U ovom radu prikazana je radionica provedena u tri osnovne škole na području Koprivničko-križevačke županije u Republici Hrvatskoj u kojima su sudjelovali učenici drugih razreda (N=57). Analizirani su odgovori učenika na tri postavljena od kojih je jedno vezano uz uočavanje teškoće glavnoga lika, dok su druga dva vezana za osobno mišljenje učenika te njihovo postupanje u određenim životnim situacijama. Odgovori učenika obrađeni su kvalitativnom metodom, a dobiveni rezultati pokazuju zadovoljavajuću informiranost i osviještenost učenika prema problemima osoba s invaliditetom u svakodnevnom životu. Vođeno gledani film pokazao se kao dobra metoda rane senzibilizacije i edukacije učenika tipične populacije koji unutar medijske kulture daje mogućnost zanimljivog i novog načina učenja. Kroz interaktivan i inkluzivan pristup učenici imaju priliku iznositi vlastita mišljenja te kroz vođenu raspravu osvijestiti potrebe razvijanja i razumijevanja inkluzivnog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju

Femec, Luka; Stančić, Zrinjka; Mašić, Valentina
Perspektiva učenika razredne nastave prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vođeno gledanoga filma // Unapređenje kvalitete života djece i mladih, Tematski zbornik II dio, VII Međunarodna naučno-stručna konferencija ˝Unapređenje kvalitete života djece i mladih˝ 24-26.06.2016. godine, Tuzla, Bosna i Hercegovina / Medina Vantić-Tanjić, Milena Nikolić (ur.).
Tuzla, 2016. str. 205-214 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Femec, L., Stančić, Z. & Mašić, V. (2016) Perspektiva učenika razredne nastave prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vođeno gledanoga filma. U: Medina Vantić-Tanjić, M. (ur.)Unapređenje kvalitete života djece i mladih, Tematski zbornik II dio, VII Međunarodna naučno-stručna konferencija ˝Unapređenje kvalitete života djece i mladih˝ 24-26.06.2016. godine, Tuzla, Bosna i Hercegovina.
@article{article, editor = {Medina Vanti\'{c}-Tanji\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {205-214}, keywords = {film, u\v{c}enici tipi\v{c}ne populacije, osobe s invaliditetom, inkluzivno dru\v{s}tvo}, title = {Perspektiva u\v{c}enika razredne nastave prema djeci s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju i osobama s invaliditetom tijekom radionice primjenom vo\djeno gledanoga filma}, keyword = {film, u\v{c}enici tipi\v{c}ne populacije, osobe s invaliditetom, inkluzivno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, editor = {Medina Vanti\'{c}-Tanji\'{c}, M.}, year = {2016}, pages = {205-214}, keywords = {movie, typical student population, persons with disability, inclusive society}, title = {The perspective of primary school students towards children with developmental difficulties and persons with disabilities during the workshop of guided watched movie}, keyword = {movie, typical student population, persons with disability, inclusive society}, publisherplace = {Tuzla, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font