Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikaz perspektive učenika nižih razreda osnovne škole prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom obzirom na mjesto škole (CROSBI ID 636997)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Luka Femec ; Zrinjka Stančić ; Valentina Mašić Prikaz perspektive učenika nižih razreda osnovne škole prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom obzirom na mjesto škole // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka 11. interdisciplinarnog kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Zlatko Bukvić (ur.). Varaždin, 2016. str. 83-84

Podaci o odgovornosti

Luka Femec ; Zrinjka Stančić ; Valentina Mašić

hrvatski

Prikaz perspektive učenika nižih razreda osnovne škole prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom obzirom na mjesto škole

Film kao dio medijske kulture i popularan sadržaj mlađe generacije predstavlja zanimljiv način interaktivnog učenja, podizanja razine svjesnosti i promicanja ljudskih prava (Connor i Bejoian, 2006). Cilj ovoga rada je predstaviti perspektive učenika nižih razreda osnovnih škola uključenih u radionicu vođeno gledanog filma prema djeci s teškoćama u razvoju i osobama s invaliditetom te ih usporediti obzirom na mjesto škole. Za radionicu vođeno gledanog filma u trajanju od jednog školskog sata (Stančić i sur., 2011) prilagođen je animirani film „U potrazi za Nemom“, film sadržava ključne momente i interakciju glavnog lika s teškoćom i ostalih likova putem kojih se potiče učenike na aktivnu raspravu i razmišljanje o stvarnim situacijama u životu. Učenici četvrtih razreda dviju osnovnih škola na području Koprivničko- križevačke županije, škola1 (N=24) i škola2 (N=39) nakon odgledanog filma i završne rasprave odgovarali su na tri istraživačka pitanja: Koja je bila Nemina teškoća i je li ona predstavljala kakav problem Nemi?, Bi li ti štitio ili poticao Nemu u igri i zašto?, Kada bi imao ljubimca s nekom teškoćom, bi li ga zadržao i zašto?. Odgovori učenika obrađeni su kvalitativnom metodom te pokazuju zadovoljavajuću razinu poznavanja svakodnevnih teškoća djece i osoba s invaliditetom, no nisu nađene značajne razlike u odgovorima učenika obzirom na mjesto škole. Dobiveni rezultati učenika vjerojatno su posljedica utjecaja škole na informiranost učenika te dostupnosti medijskih sadržaja. Vođeno gledanim inkluzivnim filmom moguće je poticati kritičko mišljenje učenika te uočavanja značajnih momenata u filmu, ključnih za razumijevanje ljudskih odnosa i razvijanje inkluzivnog odgoja i obrazovanja.

film ; učenici tipične populacije ; škola ; inkluzija

nije evidentirano

engleski

Review of the perspective of students in lower grades of primary school towards children with developmental difficulties and persons with disabilities considering the location of the school

nije evidentirano

movie ; typical student population ; school ; inclusion

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-84.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja, Zbornik sažetaka 11. interdisciplinarnog kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

Zlatko Bukvić

Varaždin:

978-953-58871-0-2

Podaci o skupu

11. interdisciplinarni kongres edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem ˝Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja˝

predavanje

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano