Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? (CROSBI ID 56497)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bulat, Damir ; Špehar, Hrvoje Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model? // Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti / Špehar, Hrvoje (ur.). Zagreb, 2015. str. 99-110

Podaci o odgovornosti

Bulat, Damir ; Špehar, Hrvoje

hrvatski

Javna škola i etika u pluralnom društvu: sinergijski ili komunitarni model?

Rad razmatra odnos sinergijskog i komunitarnog modela etike u javnim školama. Da bi vrijednosno formirala učeničku populaciju i društvo, javna škola nastoji poticati sveobuhvatno i objektivno informiranje i kritičnost. Upravo je stoga važno preispitati koji od modela etike u javnim školama mogu pogodovati razvijanju etičke svijesti te time doprinijeti uspješnoj izgradnji društva. Rad pokušava kritički razmotriti pozicije u kojima tijela javne vlasti u pluralnom društvu mogu favorizirati komunitarni umjesto sinergijskog etičkog modela, te razmotriti pitanje može li se u takvom modelu očuvati jedinstvena javna sfera. Na koncu, rad postavlja pitanje stoje li ova dva različita modela u međusobno isključivom odnosu.

etički pluralizam

nije evidentirano

engleski

Public Schools and Ethics in a Plural Society: A Synergistic or Communitarian Model?

nije evidentirano

ethical pluralism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

99-110.

objavljeno

Podaci o knjizi

Europski sekularni identiteti. Zbornik Jean Monnet modula Sekularna Europa: europski sekularni identiteti

Špehar, Hrvoje

Zagreb:

2015.

978-953-6457-83-0

Povezanost rada

Politologija, Sociologija