Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcije hrvatskih potrošača o lažnim markama (CROSBI ID 404138)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Hreljak, Svjetlana Percepcije hrvatskih potrošača o lažnim markama / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2016

Podaci o odgovornosti

Hreljak, Svjetlana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Percepcije hrvatskih potrošača o lažnim markama

Svrha ovog specijalističkog poslijediplomskog rada je analiza pojave krivotvorenja maraka u suvremenoj ekonomiji. Rad istražuje najčešće metode i predmete suvremenog krivotvorenja, te kanale distribucije i prodaje krivotvorenih predmeta s markom. Kroz analize službenih podataka o krivotvorenim predmetima s markom, rad donosi detaljan opis krivotvorenih kategorija predmeta, od onih uobičajenih kao što su odjeća i obuća s markom, pa sve do prehrambenih proizvoda i lijekova s markom. Analizom kineskog suvremenog gospodarstva iz perspektive krivotvorina – lažnih maraka, specijalistički poslijediplomski rad prati razvoj pojave krivotvorenja u NR Kini, te njegov utjecaj na svjetska tržišta, percepciju maraka i borbu protiv njihovog krivotvorenja. Temeljni cilj rada bio je istražiti stavove hrvatskih građana o krivotvorenim markama, sklonost prema kupnji krivotvorenih maraka i motivaciji za takvu kupnju. U tu je svrhu korištena metoda prigodnog uzorka te je anketnim upitnikom ispitano 108 osoba. Anketa je pokazala sklonost hrvatskih građana ka kupovini određenih krivotvorenih predmeta s markom, najčešće odjeće i modnih dodataka. Također, istraživanje je pokazalo nedovoljnu informiranost o krivotvorenim predmetima s markom. Ispitanici nisu informirani o krivotvorenju kategorija kao što su lijekovi, prehrambeni proizvodi i rezervni dijelovi poznatih marki. Obzirom na metodu i broj ispitanika, ali i činjenicu da se potrebe i želje potrošača za proizvodima s markom konstantno mijenjaju, istraživanje stavova hrvatskih građana indikativan je prikaz stavova u trenutku kada je istraživanje provedeno te je kao takvo podložno stalnim promjenama. No, iz njega je proizašla svijest o potrebi za boljom edukacijom građana o pojavi krivotvorenja i suradnji s državnim institucijama koje se bore s krivotvorenjem, ali i poduzetnicima.

lažne marke; hrvatski potrošači

nije evidentirano

engleski

Perceptions of Croatian consumers on counterfeit brands

nije evidentirano

counterfeit brands; Croatian consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

14.06.2016.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija