Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 822883

Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama


Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama, Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2002 (prirucnik)


Naslov
Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama
(By accepting together: integration of children with special needs)

Urednik/ci
Kiš-Glavaš, Lelia ; Fulgosi-Masnjak, Rea

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM

Grad
Zagreb

Godina
2002

Stranica
216

ISBN
953-98972-0-3

Ključne riječi
edukacijska integracija; edukacija učitelja
(edukacional integration; teacher education)

Sažetak
Ovaj priručnik za učitelje obuhvaća deset tema pomoću kojih s različitih aspekata objašnjava procese koji prate uključivanje djece s teškoćama u razvoju u školski sustav i širu društvenu zajednicu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Rea Fulgosi-Masnjak (urednik)

Avatar Url Lelia Kiš-Glavaš (urednik)

Citiraj ovu publikaciju

Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama, Zagreb: Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM, 2002 (prirucnik)
Kiš-Glavaš, L. & Fulgosi-Masnjak, R. (ur.) (2002) Do prihvaćanja zajedno: integracija djece s posebnim potrebama. Zagreb, Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama - IDEM.
@book{book, year = {2002}, pages = {216}, keywords = {edukacional integration, teacher education}, isbn = {953-98972-0-3}, title = {By accepting together: integration of children with special needs}, keyword = {edukacional integration, teacher education}, publisher = {Hrvatska udruga za stru\v{c}nu pomo\'{c} djeci s posebnim potrebama - IDEM}, publisherplace = {Zagreb} }