Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ (CROSBI ID 636772)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zrilić, Smiljana PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ // Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.). Ljubljana: EDUvision, 2014. str. 389-396

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana

hrvatski

PERSPEKTIVE INICIJALNOG I CJELOŽIVOTNOG OBRAZOVANJA UČITELJA U REPUBLICI HRVATSKOJ

U radu će se elaborirati potreba za novim pristupima u obrazovanju učitelja, kako inicijalnom, tako i cjeloživotnom. Nekad su bitnim dimenzijama učiteljske kompetencije smatrane predmetna i pedagoško -didaktičko-metodička kompetencija, a obuhvaćale su znanja određenog predmeta i vještine implementacije u nastavi, stjecale su se tijekom studija i dalje razvijale praksom ili povremeno nekim oblicima metodičkog stručnog usavršavanja. Suvremeni trendovi u ponašanju učenika, multikulturalne zajednice, disfunkcionalne obitelji i sve češće jednoroditeljske obitelji, inkluzija učenika s teškoćama, izazovi suvremenih tehnologija u nastavi, utjecaj medija, zahtijevaju promjene u sustavu inicijalnog obrazovanja budućih učitelja. Obuhvaćaju uvođenje brojnih novih kolegija, kao što su: Partnerstvo s roditeljima, Prevencija poremećaja u ponašanju, Inkluzijski odgoj i obrazovanje, Metodika rada s darovitim učenicima, Interkulturalna pedagogija, Medijska pedagogija, itd. Osobine koje od učitelja zahtijeva suvremena škola, koja u kontekstu izazova nove paradigme nije samo statični, vanjski promatrač promjena, nego njihov aktivni inicijator, nositelj i čimbenik, nezamislive su bez cjeloživotnog obrazovanja, koje traži učitelja istraživača, inicijatora i nositelja promjena. Stoga je neophodno razvijati i usavršavati i učiteljeve metodološke kompetencije, sudjelovanje u projektima, participiranje u kreiranju obrazovne politike i nacionalnog kurikuluma.

inicijalno i cjeloživotno obrazovanje učitelja; suvremena škola; kompetencije.

nije evidentirano

engleski

PERSPECTIVES OF INITIAL AND LIFELONG EDUCATION OF TEACHERS IN CROATIA

nije evidentirano

initial and lifelong education of teachers; modern school; competence.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

389-396.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

Orel, Mojca

Ljubljana: EDUvision

978-961-93662-2-6

Podaci o skupu

Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij

predavanje

27.11.2014-28.11.2014

Ljubljana, Slovenija

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice