Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika (CROSBI ID 636735)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Valjan Vukić, Violeta ; Zrilić, Smiljana Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika // "Dijete, igra, stvaralaštvo" Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.). Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske, 2016. str. 175-185

Podaci o odgovornosti

Valjan Vukić, Violeta ; Zrilić, Smiljana

hrvatski

Izvannstavne i izvanškolske aktivnosti - prostor za igru, učenje i osobni razvoj učenika

Slobodno vrijeme kao opća društvena pojava, ne poznaje generacijske i dobne granice, jer nije dio vremena koji se odnosi na odrasle nego također na djecu i mlade. Prostor slobodnog vremena determiniran je društvenim položajem djece i mladih, njihovim izgrađenim navikama te individualnim potrebama i mogućnostima koje im pruža društvena sredina. Pedagoški interes za taj prostor proizlazi iz potrebe odgoja i pripreme djece i mladih za aktivno korištenje slobodnog vremena, koje je u funkciji razvoja i obogaćivanja osobnosti, uz pretpostavku da je ono ispunjeno kreativnim djelovanjem i aktivnostima u svrhu osobnog razvoja. Smisleno, sadržajno i kvalitetno provođenje slobodnog vremena djeci i mladima pruža mogućnost za igru, opuštanje i učenje ali i otkrivanje osobnih stvaralačkih potencijala i talenata. Mjesta na kojima ih je moguće iskazati upravo su organizirane izvannastavne i izvanškolske aktivnosti čija je svrha poticanje djece i mladih na igru, učenje i stvaralaštvo u skladu s njihovim individualnim interesima i sposobnostima. Međutim, predpostavka je kako osmišljen i koncipiran slobodno vremenski prostor ispunjava svoju funkciju ukoliko su aktivnosti pojedinca u njemu vođene isključivo njegovim osobnim interesom. U radu se iznose rezultati istraživanja provedenog na uzorku 970 učenika osnovne škole koji sudjeluju u organiziranim aktivnostima u slobodno vrijeme te analiziraju njihovi motivi sudjelovanja.

slobodno vrijeme, igra, učenje, stvaralaštvo, izvannastavne i izvanškolske aktivnosti

nije evidentirano

engleski

Extracurricular activities – time for play, learn and pupil’s personal development

nije evidentirano

leisure time, play, learning, creativity, extracurricular activities

nije evidentirano

Podaci o prilogu

175-185.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

"Dijete, igra, stvaralaštvo" Zbornik radova znanstvene konferencije s međunarodnom suradnjom

Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir

Split : Zagreb: Filozofski fakultet ; Savez društava Naša djeca Hrvatske

978-953-7395-94-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija