Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Socijalno-emocionalni razvoj učenika i pedagogija odnosa (CROSBI ID 56454)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Socijalno-emocionalni razvoj učenika i pedagogija odnosa // Odnosi u školi: prilozi za pedagogiju odnosa / Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 288-316

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Socijalno-emocionalni razvoj učenika i pedagogija odnosa

Učenje u dinamičnom i otvorenom društvu suočava se sa ekonomskim, medijskim, ekološkim i kulturnim dimenzijama globalnog i cjeloživotnog obrazovanja koje se ne temelje na činjeničnom znanju već na odnosima koje pojedinac gradi i razvija na održivim i demokratskim vrijednostima. Isto tako, promjene u radu i zanimanju odmiču se od opisa pojedinog radnog mjesta i okreću kompetentnosti pojedinca, njegovoj spremnosti na timski rad, suradnju i partnerske odnose. Stoga posljednjih godina raste broj istraživanja u odgoju i obrazovanju koja ističu nužnost snažnijeg razvoja dječjih socijalnih i emocionalnih vještina tijekom školovanja. Cilj je ovog rada ispitati koliko je socijalno-emocionalni razvoj učenika značajna varijabla unutar interakcijsko-komunikacijskog obrasca škole i razvidno predočiti zašto je ovaj složeni konstrukt okosnica učenja, sveukupne pedagogije odnosa i zdravog odrastanja. Rezultati istraživanja, koji su obuhvatili 119 učenika 5. i 7. razreda, interpretirani su razvojno, kao proces kroz koji se uče i žive djelotvorni odnosi, potiče komunikacija i suradnja, donošenje dobrih odluka te etično i odgovorno ponašanje. Organizacijska i komunikacijska kultura škole, emocionalna i socijalna klima u nastavi, središta su pedagogije odnosa koja teži uvažavanju, otvorenosti, susretljivosti i brižnosti, odnosno uzajamnosti i partnerstvu na svim razinama.

emocionalna i socijalna kompetentnost, interakcija, odnosi, škola.

nije evidentirano

engleski

Students´ social-emotional development and pedagogy of relationships

nije evidentirano

emotional and social competence, interaction, relationships, school

nije evidentirano

Podaci o prilogu

288-316.

objavljeno

Podaci o knjizi

Odnosi u školi: prilozi za pedagogiju odnosa

Bilić, Vesna ; Bašić, Slavica

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2016.

978-953-8115-04-3

Povezanost rada

Pedagogija