Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva (CROSBI ID 636657)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Sertić, Martina ; Šolić, Krešimir
hrvatski
Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva
Cilj rada je bio dokazati kako primjena elektroničkog učenja u obrazovanju omogućava veću povezanost teoretskog znanja i praktične primjene naučenog. Pretpostavilo se da bi hibridni model učenja trebao biti učinkovitiji od tradicionalnog modela učenja. Provedeni eksperiment dokazao je održivost hipoteze po kojoj elektroničko učenje poboljšava praktičnu primjenu naučenog i povećava razinu znanja. Iz analize podataka istraživanja došlo se do zaključka da korištenje hibridnog modela učenja u nastavi informatike povećava i pospješuje znanje učenika te povećava razinu znanja i zadovoljava učenikove obrazovne mogućnosti.
Tradicionalni model ; hibridni model ; računalstvo.
nije evidentirano
engleski
The traditional or blendid model teaching computer science
nije evidentirano
Traditional model ; blendid model ; computer science.
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1174-1179.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
MIPRO proceedings 2016: Computers in Education.
Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka.
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO
978-953-233-087-8
1847-3946
Podaci o skupu
MIPRO 2016
predavanje
30.05.2016-03.06.2016
Opatija, Hrvatska