Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva (CROSBI ID 636657)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sertić, Martina ; Šolić, Krešimir Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva // MIPRO / Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka. (ur.). 2016. str. 1174-1179

Podaci o odgovornosti

Sertić, Martina ; Šolić, Krešimir

hrvatski

Tradicionalni ili hibridni model nastave računalstva

Cilj rada je bio dokazati kako primjena elektroničkog učenja u obrazovanju omogućava veću povezanost teoretskog znanja i praktične primjene naučenog. Pretpostavilo se da bi hibridni model učenja trebao biti učinkovitiji od tradicionalnog modela učenja. Provedeni eksperiment dokazao je održivost hipoteze po kojoj elektroničko učenje poboljšava praktičnu primjenu naučenog i povećava razinu znanja. Iz analize podataka istraživanja došlo se do zaključka da korištenje hibridnog modela učenja u nastavi informatike povećava i pospješuje znanje učenika te povećava razinu znanja i zadovoljava učenikove obrazovne mogućnosti.

Tradicionalni model ; hibridni model ; računalstvo.

nije evidentirano

engleski

The traditional or blendid model teaching computer science

nije evidentirano

Traditional model ; blendid model ; computer science.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1174-1179.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO proceedings 2016: Computers in Education.

Čičin-Šain, Marina ; Turčić Prstačić, Ivana ; Sluganović, Ivanka.

Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

978-953-233-087-8

1847-3946

Podaci o skupu

MIPRO 2016

predavanje

30.05.2016-03.06.2016

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice