Važnost menadžmenta nabave u trgovini motornim vozilima (CROSBI ID 404051)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Vargašević, Luka
Petljak, Kristina
hrvatski
Važnost menadžmenta nabave u trgovini motornim vozilima
Ovaj rad donosi ključne teorijske spoznaje o procesu nabave roba u strukturi organizacije i značaj njene uloge i integracije u sustavu poslovanja poduzeća. Pravilan razvoj nabave kojoj se pridaje dovoljno pozornosti može značajno utjecati na uspješnost i ispunjenje zadanih ciljeva poduzeća. Navedena funkcija promatrala se na primjeru poduzeća koje se bavi uvozom motornih vozila lake i teške kategorije na tržište Republike Hrvatske. S obzirom da je poduzeće, u kojem se promatrala funkcija nabave, dio jedne velike multinacionalne kompanije, sama nabava gotovih proizvoda dolazi iz vlastitog proizvodnog programa. Istraživanjem se utvrdila dinamika procesa nabave, sam tijek i njezina učinkovitost, te položaj u organizacijskoj strukturi i menadžmentu poduzeća. Rezultat ovog istraživanja potvrđuje kako velike korporacije kontinuirano ulažu značajne napore u razvoj znanja, financijska ulaganja, upotrebu suvremenih tehničkih i tehnoloških rješenja, izobrazbu kadrova i sl. kako bi funkcija nabave postala strategijska funkcija modernog poslovanja, koja značajno utječe na ciljeve i strategiju poslovanja poduzeća.
proces nabave; uvoz motornih vozila; multinacionalna kompanija; proizvodni program; strategijska funkcija; trgovina motornim vozilima
završni rad, preddiplomski stručni studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovinsko poslovanje, kolegij Osnove poduzetništva
engleski
The importance of procurement management in motor vehicle trade
nije evidentirano
procurement process; import of motor vehicles; multinational company; manufacturing program; strategic function; trade of motor vehicles
nije evidentirano
Podaci o izdanju
54
14.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb