Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije (CROSBI ID 404047)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jurak, Ana Lea
Pinjatela, Renata
hrvatski
Edukacijsko-rehabilitacijski pristup kod razvojnog poremećaja koordinacije
Razvojni poremećaj koordinacije definira se kao oštećenje motoričke koordinacije koje je dovoljno veliko da interferira sa svakodnevnim životnim aktivnostima i akademskim postignućima. Svakodnevne životne aktivnosti koje zahtijevaju motoričku koordinaciju procjenjuju se u odnosu na kronološku dob i inteligenciju, a njihov poremećaj može se manifestirati izrazitim kašnjenjem u postizanju motoričkih miljokaza poput puzanja, sjedenja ili hoda, čestim ispadanjem stvari, nespretnošću, lošim sportskim rezultatima, lošim rukopisom. Važno je pri tome da uzrok poremećaja nije poznato medicinsko stanje poput cerebralne paralize, hemiplegije, mišićne distrofije i drugo, te da ne zadovoljava kriterije za pervazivni razvojni poremećaj. Cilj ovog istraživanja je utvrditi učinkovitost edukacijsko - rehabilitacijskog programa u područjima svakodnevnih vještina, spoznaje, motoričkog razvoja, komunikacije i socio- emocionalnog razvoja kod 7- godišnjeg djeteta s razvojnim poremećajem koordinacije i pridruženim teškoćama.
razvojni poremećaj koordinacije; višestruke teškoće; svakodnevne vještine; spoznaja
nije evidentirano
engleski
Educational - rehabilitation program in developmental coordination disorder
nije evidentirano
developmental coordination disorder; multiple difficulties; everyday skills; knowledge
nije evidentirano
Podaci o izdanju
56
17.06.2016.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Zagreb