Senzorna integracija djece primjenom elemenata Montessori pedagogije (CROSBI ID 636540)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Valjan Vukić, Violeta ; Zrilić, Smiljana ; Mašina, Lusiana
hrvatski
Senzorna integracija djece primjenom elemenata Montessori pedagogije
Montessori pedagogija pripada pedagogiji kojoj je polazište duhovnost i sloboda izbora u odgoju djeteta. Ova metoda temelji se na promatranju i podržavanju prirodnog razvoja djeteta. Pristup Montessori pedagogije, među ostalim, temelji se na učenju putem osjetila koje je Marija Motessori nazvala razdoblja posebne osjetljivosti. Kako se sva osjetila najbolje se razvijaju u predškolskoj dobi isticala je da se djetetu mora prilaziti upravo putem osjetila jer djeca tada i tako najbolje uče. Senzoričko učenje je učenje putem osjetila i ono predstavlja smisao ove pedagogije. Cilj ovog rada je prikazati neophodnost integracije svih osjetila u razvoju djeteta predškolske dobi kao temelj razvoju cjelovitog bića.
Montessori pedagogija; dijete; odgojitelj; senzorna integracija
nije evidentirano
engleski
SENSORY INTEGRATION OF CHILDREN TROUGH IMPLEMENTATION OF MONTESSORI PEDAGOGY
nije evidentirano
Montessori pedagogy; child; educator; sensory integration
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-119.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana
Osijek: Dječji vrtić Osijek i Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J.Strossmayera u Osijeku
978-953-97823-8-0
Podaci o skupu
Međunarodni stručni i znanstveni skup "Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive"
predavanje
03.06.2016-04.06.2016
Osijek, Hrvatska