Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zaštita potrošača i poslovno upravljanje (CROSBI ID 746598)

Autorska knjiga | udžbenik

• Obrazovni materijal (visoko obrazovanje )

Dunković, Dario Zaštita potrošača i poslovno upravljanje. Zagreb, 2016

Podaci o odgovornosti

Dunković, Dario

hrvatski

Zaštita potrošača i poslovno upravljanje

Sadržajem udžbenika obuhvaćena su glavna i neka posebna gledišta zaštite potrošača. Istražuje se položaj potrošača paralelno sa zahtjevima koji se postavljaju pred menadžment trgovaca i operatera s ciljem smanjenja poslovnog rizika. Polazi se od uloge potrošačke politike i utjecaja konzumerizma na gospodarstvo i društvo. Zatim se u drugom poglavlju razmatra bihevioralna ekonomika i ponašanje potrošača kao ključne discipline u oblikovanju profila potrošača. Upoznavanje s razvojem i dostignućima potrošačke politike u Europi olakšava oblikovanje marketinške strategije trgovaca uzimajući u obzir ograničenja koja se smatraju nepoštenom poslovnom praksom. Interesi potrošača nisu podjednako zaštićeni na svim tržištima tako da postoje neka osjetljiva područja koja je vrijedno istražiti kao što je tržište (engl.) on-line maloprodaje, pružanje financijskih usluga i dr. U nastavku se obrađuju pokazatelji funkcionalnosti i različitosti u performansama politike zaštite potrošača koja se provodi u zemljama Europske unije. U suvremenoj politici gospodarskog rasta važno je pokazati na koji način menadžment upravlja poslovnim procesima ravnajući se prema konceptu održivosti. Tako da je predmet sedmog poglavlja odnos održivog ponašanja potrošača i poslovnog upravljanja. U posljednjem poglavlju obrađuju se nacionalni institucionalni i regulatorni okvir na području zaštite prava potrošača.

zaštita potrošača ; trgovac ; potrošačka politika ; marketinški menadžment

Odlukom Senata Sveučilišta u Zagrebu od 14. lipnja 2016. Udžbenici Sveučilišta u Zagrebu = Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis.

engleski

Consumer rights protection and Business Management

nije evidentirano

consumer protection ; retailer ; consumer policy ; marketing management

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb:

2016.

978-953-346-030-7

197

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija