Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 821710

STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU


Labak, Irena; Heffer, Marija; Radanović, Ines
STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU // Educatio Biologiae, 1 (2014) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


Naslov
STAVOVI UČENIKA O NASTAVI PRIRODE I BIOLOGIJE ORGANIZIRANOJ U DVOSATU
(Pupils' Attitude Toward Block-lesson-organization of Natural Science and Biology classes)

Autori
Labak, Irena ; Heffer, Marija ; Radanović, Ines

Izvornik
Educatio Biologiae (1849-6520) 1 (2014);

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Dvosat; stavovi; praćenje; pamćenje; zaboravljanje
(Block lesson; attitudes; attention; memory; forgetting)

Sažetak
S ciljem utvrđivanja stavova učenika o nastavi organiziranoj u dvosatu 2007. i 2008. godine provedeno je istraživanje s učenicima osnovne i srednje škole. Obuhvaćeni su učenici koji nastavu prirode i biologije provode u dvosatu aktivnim i klasičnim načinom rada i oni koji nastavu provode istim strategijama, ali u pojedinačnim satovima (dva sata tjedno). Istraživanje se sastojalo od provedbe ankete za učenike koja je sadržavala 32 pitanja. Rezultati ankete pokazuju da su učenici podijeljenog mišljenja o tome koja je nastava bolja, ali svi misle da se u dvosatu puno toga napravi i zapamti. Kada stavove učenika o praćenju sata i pamćenju gradiva u dvosatu analiziramo s obzirom na korištene strategije poučavanja onda uočavamo kako su učenici stava da aktivne strategije olakšavaju praćenje i pamćenje kada su primijenjene u dvosatu a klasične strategije kada su primijenjene u pojedinačnom satu. Da nastava sa stankom od tjedan dana utječe na njihovo zaboravljanje, najvećim dijelom misle učenici koji nastavu provode u dvosatu aktivnim načinom rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA