Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 821435

Phaser razvoj igara


Balint, Tino; Jakovljević, Dean; Novak, Matija
Phaser razvoj igara // CASE 28 / Mislav Polonijo (ur.).
Rijeka: CASE d.o.o., 2016. str. 21-26 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


Naslov
Phaser razvoj igara
(Phaser game development)

Autori
Balint, Tino ; Jakovljević, Dean ; Novak, Matija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
CASE 28 / Mislav Polonijo - Rijeka : CASE d.o.o., 2016, 21-26

Skup
CASE28 - Razvoj poslovnih i informatičkih sustava

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06-07.06.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Phaser; razvoj igara; JavaScript
(Phaser; game development; JavaScript)

Sažetak
Industrija razvoja igara rasla je brzo od samih početaka. U zadnjih par godina se toliko razvila da u nekim trenucima nismo ni svjesno da li gledamo igricu ili stvarni svijet. U ovom refereatu prezentiran je Phaser okvir (eng. Framework) za razvoj web igara. Projekt Phaser je aktivno započet sa razvojem u 2012. godini od strane Richarda Daveya. Phaser je zanimljiv zato što je najviše pažnje bilo posvećeno mobilnim web preglednicima budući da su se svi HTML5 okviri koji su do tada postojali bavili samo dekstop web preglednicima. Glavne značajke Phasera da za razvoj igara koristimo JavaScript ili TypeScript, prema tome imamo jako veliki broj urednika tekstova na izboru. Phaser se ističe svojom jednostavnošću, npr. učitavanje sadržaja kao što su slika i zvuk se može obaviti u jednoj liniji koda. Za renderiranje koristi WebGL ili Canvas, ovisno o tome što web preglednik podržava. Također podržava razne ulaze kao što su tipkovnica miš, dodir na ekran, podržava do 10 točki dodira te ih prati neovisno. Phaser će u budućnosti održavati kao novi okvir pod imenom Lazer (Phaser 3), koji ima novu specifičnu strukturu. Na vlastitom primjeru igre koju smo izradili proći čemo kroz osnovne i važne korake u razvoju igre. Objasnit čemo glavne funkcije te ojasniti kako smo postigli određenu dinamičnost u igri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Sveučilište u Zagrebu

Autor s matičnim brojem:
Matija Novak, (343365)